رضاعنایتی،​آقای گل 3 دوره لیگ برتر:

گل ملی​کم دارم، اما همه دوستم دارند

پس از مدتها بالاخره دلیل دور ماندن رضا عنایتی از تیم فوتبال استقلال تهران مشخص شد.
کد خبر: ۶۵۰۸۲۵
چرایی دور ماندن رضا عنایتی از استقلال تهران

به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که استقلال در چند سال اخیر همواره در خط حمله با مشکلاتی روبرو بوده اما سرمربی این تیم هرگز حاضر برای برطرف شدن تمام مشکلات گلزنی، به همکاری مجدد با رضا عنایتی تن دهد؛ مهاجمی که با 37 سال سن در لیگ برتر سیزدهم نیز بهترین گلزن به حساب می آید.
شکوفایی عنایتی در سطح باشگاهی با تیم ابومسلم مشهد بود. وی پس از آقای گل شدن در این تیم مشهدی به تهران آمد و پیراهن استقلال را برتن کرد. وی در استقلال تهران نیز موفق بود و از این تیم به لیگ امارات منتقل شد. عنایتی در بازگشت پیراهن تیم های سپاهان، مس کرمان و صبای قم را برتن کرد و همواره در امر گلزنی نیز موفق بود.
این مهاجم مشهدی در چند سال اخیر همواره رابطه خوبی با قلعه نویی داشته اما مشخص نیست که به چه علت دیگر از وی برای حضور در استقلال تهران دعوت به عمل نمی آید؟!
حتی تا همین چند روز قبل نیز برخی از مسئولان استقلال اصرار داشتند که نام عنایتی در لیست آسیایی آبی پوشان قرار گیرداما بازهم قلعه نویی با این خواسته مخالفت کرد.
حالا برای خیلی ها این پرسش مطرح است که به چه علت قلعه نویی دیگر حاضر نیست از عنایتی در استقلال استفاده کند؟!
یکی از نزدیکان استقلال دراین باره گفت: ریشه تصمیم امروز قلعه نویی، در اتفاقات چند سال قبل سپاهان است. زمانی که قلعه نویی سرمربی سپاهان شد از عنایتی در تیم خود استفاده کرد اما وی بازدهی لازم را نداشت و انتقادات زیادی متوجه قلعه نویی شد. از همان زمان هم قلعه نویی تصمیم گرفت که دیگر به هر تیمی می رود، از عنایتی استفاده نکند.
این منبع آگاه در ادامه یادآور شد: البته این تمام داستان نیست؛ برخی از بازیکنان بزرگ استقلال تهران که به ظاهر از رفقای عنایتی به حساب می آیند، تمایل ندارند که وی به استقلال بازگردد. آنها در این خصوص حتی از نفوذ خود روی برخی از مسئولان باشگاه استفاده کردند تا هرگز مقدمات بازگشت عنایتی به استقلال فراهم نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها