سیاوش مفیدی این روزها در سریال «خوب، بد، زشت» (سریال نوروزی شبکه دو سیما) نقش کلاهبرداری به نام اژدر را ایفا می‌کند که با بهادر (با بازی امین حیایی) در یک زندان بوده‌اند. «سیاوش مفیدی» درباره حضورش در سریال «خوب، بد، زشت» گفت: در این مجموعه نقش کلاهبرداری به نام اژدر را بازی می‌کنم که با بهادر (امین حیایی) در زندان هم بند بوده و در پی شکار دختران پولدار است
کد خبر: ۶۵۲۰۶۵
سیاوش مفیدی و ایفای نقش کلاهبردار در سریال نوروزی

وی افزود: با منوچهر هادی دوستی قدیمی دارم به همین دلیل وقتی این نقش به من پیشنهاد شد با کمال میل پذیرفتم، چرا که دوست داشتم کار با این کارگردان خوب را تجربه کنم.

این بازیگر با بیان اینکه همیشه به دنبال تجربه نقش‌های متفاوت بودم، افزود: شاید همه کارهای من رگه هایی از طنز در دل خود دارند، اما در هر کار تازه ای تلاشم این است که از تکرار خود بپرهیزم، این اتفاق در «خوب، بد، زشت» هم افتاد، به نظرم اتفاق خوبی افتاده و این نقش خوب از آب در آمده است.

مفیدی گفت: سعی کردم نقش اژدر را زندگی کنم، این نقش با کارهای قبلی من کمی متفاوت است ، از آن راضی هستم و امیدوارم کارگردان و مخاطبان این سریال نیز بتوانند با ان ارتباط خوبی برقرار کنند.

وی با اعلام اینکه استفاده از بازیگران خوب و کارگردانی موفق «خوب، بد، زشت» را به اثری بی رقیب تبدیل کرده است، تصریح کرد: بی تعارف باید عرض کنم من در کارهایی حضور داشتم که خوب نبوده و خودم هم اعتراف کردم اما این سریال اثری متفاوت است که من نسبت به آینده آن امیدوار هستم و می‌دانم مردم آن را دوست خواهند داشت.

به گزارش فارس، فیلمنامه سریال «خوب‌، بد‌، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی را محسن کیایی و علیرضا کوچکی نوشته‌اند.

این سریال درباره جوانی به نام بهادر (امین حیایی) است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوع دوستانه انجام دهد و دل‌های شکسته را از خود راضی کند.

در «خوب، بد، زشت» بازیگران بسیاری مانند امین حیایی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌اهری و شهین تسلیمی ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به نغمه نظری دستیار اول کارگردان، میثم بیدقی دستیار 2کارگردان، حمید باب الحوائجی دستیار کارگردان، رضا بقایی منشی صحنه، محمدرضا نجفی مدیر تولید، مجتبی طاهرخانی برنامه ریز، محمدعلی سبط احمدی دستیار تهیه، الهام افشاریان روابط عمومی و هماهنگی، عبدالله عبدی نسب مدیرتصویربرداری، کوروش کلهردستیار 1 تصویر، رجب نادری دستیار تصویر، افشین ملکی دستیار تصویر، بهروز فرخی نور‌پرداز، محمدحسین غفاری صدابردار، رضا صالحی دستیار صدا، محسن غلامی طراح صحنه، سعید هنرمند دستیار صحنه، محمد شیدایی دستیار صحنه، رسول سید عربی طراح گریم، مینو قبادی دستیار گریم، نوید افشاردستیارگریم، مه لقا ناقد طراح لباس، آرتا ماهان دستیار لباس، معصومه رحمانی دستیار لباس، نوید سجادی حسینی و یاسمین ریزان عکاسی و فیلمبرداری پشت صحنه، مرتضی کریمی مدیر تدارکات، اکبر اختریان دستیار تدارکات، ابراهیم نصیری مقدم دستیار تدارکات، بهرامعلی سامانی پوردستیار تدارکات، یوسف آقایی دستیار تدارکات، تقی امینی دستیار تدارکات، بابک الفت حمل و نقل، محمد شهرابی فراهانی حمل و نقل، بهرام دهقانی سرپرست گروه تدوین، رضا نجاریان دستیار تدوین، سعید یاسی‌پور دستیار تدوین اشاره کرد.

«خوب، بد، زشت» که دومین تجربه سریال‌سازی منوچهر هادی پس از سریال مناسبتی «خداحافظ بچه» است، در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در نوروز 93 از شبکه دو تولید می‌شود.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها