نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان مازندران با وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات رییسه مجلس گفت: در این نشست وزیر دستور داد تا 20 هزار تن از تولیدات برنج کشاورزان مازندران خریداری و در سبد کالایی به جای برنج هندی استفاده شود.
کد خبر: ۶۴۹۹۴۵
برنج ایرانی جایگزین برنج هندی در سبد کالا می شود

حسین نیاز آذری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: چندی پیش نمایندگان استان مازندران به وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل استفاده از برنج هندی در سبد کالا اعتراض کردند از این رو در جلسه شب گذشته در هیات رییسه، این موضوع با حضور وزیر بررسی شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا وزیر دستور داد که دولت20 هزار تن از تولیدات برنج کشاورزان مازندرانی را خریداری کند و در سبد کالایی به جای برنج هندی بگنجاند.

وی گفت: همچنین در جلسه شب گذشته مقرر شد که آن دسته از محصولاتی که در کشور تولید می شود و دولت قیمت تضمینی برای آن تعیین کرده ، بر اساس قیمت تضمینی از مردم خریداری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
R-p
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
سلام
به اون افرادی كه سبدكالاتعلق نگرفته و اعتراض كردن ازچه طریقی بایداعتراضشون روپیگیری كنند؟؟؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
با سلام
مسئولین محترم لطفا اگه میخاهید به ملت و مملكت كمك كنید لطفا جیب خارجیهارو پرنكنین از برنج و مرغ ایرانی استفاده كنیین كه پول از كشور خارج نشه و كشاورزای عزیزمون هم بتونن محصولاتشونوبفروشن به نفع مردم و مملكت باشه نه از خارجیها ارزون بخرید و گرون به دولت بفروشید ...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
وقتی مقام معظم رهبری می فرماین اقتصاد ملی باید رونق گیرد چرا دولتمردان برنج هندی به خورد مردم میدن كم بده ولی برنج ایرانی حتی درجه 3 بده

نیازمندی ها