همزمان با ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع)

صدها پروژه بنیاد برکت فردا افتتاح می شود

با مشارکت بنیاد برکت صورت گرفت

راه اندازی 3 طرح اقتصادی در استان اصفهان

سه طرح اقتصادی که با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم استان اصفهان به بهره برداری رسیده، برای 186 نفر ایجاد شغل کرده است.
کد خبر: ۶۴۹۷۶۶
راه اندازی 3 طرح اقتصادی در استان اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، این سه طرح در روستاهای «نیوان ناز» و «نیوانین» شهرستان گلپایگان و روستای «درباغ» شهرستان اردستان تاسیس شده است.

دو واحد اقتصادی از سه طرح یاد شده در زمینه تولید محصولات لبنی و واحد دیگر در خصوص تولید خوراک دام فعال هستند.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مجموعا 96 میلیارد و 86 میلیون ریال در این سه طرح مشارکت مالی کرده است.

مشارکت اقتصادی بنیاد برکت در این طرح ها علاوه بر کارآفرینی برای مردم ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته کشور، به رشد اقتصادی این مناطق نیز کمک کرده است.

این بنیاد عام المنفعه که شش سال پیش زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد، تاکنون تلاش کرده است در حوزه کارآفرینی فردی و جمعی با تشکیل شرکت با افراد حقیقی یا حقوقی، برای راه اندازی طرح های اقتصادی در مناطق کمتر برخوردار کشور، اقدام کند.

حمایت از تولید کنندگان و کمک به توانمندی کارآفرینان در مناطق محروم و دورافتاده کشور از سیاست های اساسی بنیاد برکت است.

انتظار می رود اجرای طرح‌های اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم کشور به جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، کمک کند.

در این چارچوب تاکنون برای مشارکت در 145 طرح کارآفرینی در سطح کشور، بیش از 16 هزار و 883 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت سرمایه گذاری شده است.

45 طرح اقتصادی با مشارکت این بنیاد در مناطق محروم استان های مختلف کشور به بهره برداری قطعی یا آزمایشی رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها