عوامل مستند ناصر حجازی برای گفت‌وگو با چهره‌های «شاهگوش» در لوکیشن این سریال حضور یافتند احمدرضا عابدزاده که برای بازید از پشت صحنه این سریال آمده بود حاضر نشد درباره این فوتبالیست فقید صحبت کند.
کد خبر: ۶۴۸۹۶۸
حامد بهداد و  نیکی کریمی از ناصر حجازی می‌گویند

فیلمبرداری مستند ناصر حجازی همچنان ادامه دارد و امید محمدنژاد کارگردان این فیلم مستند در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از مصاحبه با چهره‌های مجموعه «شاهگوش» درباره مرحوم حجازی وحاضر نشدن احمدرضا عابدزاده جلوی دوربین این مستند خبر داده است.
این کارگردان در این باره به بانی فیلم گفته است: اواسط هفته گذشته گروه فیلمبرداری ما به پشت صحنه مجموعه «شاهگوش» رفت تا با عوامل این سریال درباره حجازی گفت‌وگو کند. چهره‌هایی همچون شهرام حقیقت دوست، حمیدرضا آذرنگ، رسول نجفیان و علیرضا جعفری درباره مرحوم حجازی به صحبت پرداختند. در این میان درخواست ما برای حضور احمدرضا عابدزاده جلوی دوربین بی‌نتیجه ماند! او را در پشت صحنه همین مجموعه دیدیم و از او دعوت کردیم تا درباره مرحوم حجازی چند کلامی صحبت کند، اما نپذیرفت!
به گفته محمدنژاد فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، نیکی کریمی و تهمینه میلانی نیز قرار است در روزهای آتی درباره این قهرمان ورزشی صحبت کنند. همچنین سیامک انصاری، خشایار الوند و امیرمهدی ژوله از دیگر هنرمندانی هستند که با این مجموعه همکاری داشته‌اند.
همچنین گروه تولید این مستند طی روزهای گذشته با حضور در بیمارستان کسری با حدود سی نفر از کسانی که روز مرگ حجازی در آنجا حضور داشتند صحبت‌ کرده‌اند تا بر اساس این صحبت‌ها برخی صحنه‌ها را بازسازی کنند.
طبق اطلاعات ارائه شده در این گفت‌وگو، فیلمبرداری مستند ناصر حجازی تا پایان اسفندماه تمام می‌شود و سازندگان آن در نظر دارند این مستند را همزمان با سالگرد درگذشت این فوتبالیست فقید روانه شبکه نمایش خانگی کنند.

سینماپرس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها