تخفیف 40 درصدی نرخ هتل‌ها در نوروز 93

رئیس جامعه هتلداران کشور گفت:در نوروز 93 تا 40 درصد تخفیف در هتل‌های کشور داریم.
کد خبر: ۶۴۸۳۴۱
تخفیف 40 درصدی نرخ هتل‌ها در نوروز 93

جمشید حمزه‌زاده در نشست خبری هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در بم، افزود: راهنمایان گردشگری، هتل‌ها و اماکن اقامتی و همچنین دفاتر و آژانس‌های مسافرتی ارکان مهم سفرهای و گردشگری هستند که در این میان نقش راهنمایان بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش فارس، وی اظهارکرد: ما به‌منظور حمایت از صنف تلاشگر راهنمایان گردشگری برنامه‌های متعددی داریم که از جمله می‌توان به اختصاص کارت عضویت و تخفیف ویژه برای تورهای گردشگری اشاره کرد.

حمزه‌زاده با بیان این‌که بیش از 1100 هتل در سراسر کشور فعال هستند، بیان کرد: استانداردسازی هتل‌ها و ارائه امکانات با قیمت پایین نیازمند حمایت دولت و تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی است، البته ما سعی کردیم بر اساس نرخ تورم نرخ هتل‌ها را کاهش یا افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز 93 تا 40 درصد تخفیف در هتل‌های کشور داریم و با توجه به پایین بودن میزان استفاده مردم از هتل، امیدواریم شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران در هتل‌ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
اگر این اتفاق بیفتد وهتلها در نوروز 93 تخفیف داشته باشند البته در عمل نه صرفا شعار میشه گفت یك حركت جهادی و افراد محروم یعنی بازنشسته ها دعا گوی شما خواهند بودبه امید افزایش حركات بسیجی اینگونه با مدیران لایق

نیازمندی ها