پژمان جمشیدی و یکتا ناصر از جشنواره فیلم فجر 92 می‌گویند.
کد خبر: ۶۴۵۰۷۷
صحبت‌های پژمان جمشیدی و یکتا ناصر درمورد جشنواره فجر امسال

یکتا ناصر ، بازیگر فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: از کودکی عاشق مطالعه بودم و همیشه برای خواندن کتاب شور و اشتیاق فراوانی داشتم.

یکتا ناصر اظهار کرد: از کودکی عاشق مطالعه بودم و این کار را نه به اجبار خانواده بلکه بخاطر عشق و علاقه شخصی انجام می‌دادم، در حال حاضر تمرکزم روی کتاب‌ مکتب‌های ادبی است و کتاب‌های حمید خندان را مطالعه می‌کنم.

وی ادامه داد: بدون شک مطالعه عامل پیشرفت من در بازیگری بوده چراکه باعث شده اطلاعات فنی من بیشتر شود و با علم کارم را جلو ببرم، به نظرم مطالعه و دیدن فیلم در کنار تجربه، سه عامل پیشرفت بازیگری است و بازیگر را به آینده‌ای رو به جلو سوق می‌دهد.

ناصر در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به جشنواره سی و دوم گفت: انتظارم از جشنواره خیلی بیشتر بود، امیدوارم که در روزهای آینده شاهد فیلم‌های بهتری باشیم تا انتظارات این تماشاگران برآورده شود. باید صبر کرد و دید که کیفیت فیلم‌ها چه تغییری می‌کند، امیدواریم که در آینده و در دولت جدید، محدودیت‌های گذشته از بین برود.

پژمان جمشیدی، بازیگر سریال پژمان نیز گفت: با مطالعه وارد بازیگری شدم اما به نظرم در این حرفه استعداد خیلی مهم‌تر از مطالعه است. پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی وارد دنیای بازیگری شده، درباره نقش مطالعه در پیشرفت بازیگری اظهار کرد: با مطالعه وارد بازیگری شدم اما به نظرم در این حرفه، استعداد خیلی مهم‌تر از مطالعه است و اگر کسی استعداد نداشته باشد، نمی تواند در سینما و تلویزیون موفق باشد.

وی ادامه داد: به شخصه به مطالعه علاقه فراوانی دارم و در اوقات فراغت به مطالعه کتاب می‌پردازم، اکنون نیز در حال مطالعه کتاب «شب ممکن» از محمدحسن شهسواری هستم.

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به جشنواره سی و دوم گفت: از سال 82 در تمام جشنواره‌های فیلم فجر حضور داشتم و فیلم‌ها را مشاهده کردم، خوشبختانه بعد از گذشت چند سال در بین بازیگران و کارگردان‌ها اسامی بزرگی را شاهد هستیم و خوشحالم که یک عده از دوستان دوباره با سینما آشتی کردند.

جمشیدی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: وجود این افراد سرشناس نشان از آن دارد که فضای کاری در دولت جدید تغییر کرده، امیدوارم که در این فضای آزاد، کیفیت فیلم‌ها نیز تغییر کند تا شاهد موفقیت سینمای کشورمان باشیم.

خبرگزاری کتاب ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها