بازیگر زن سینما از مادر شدنش می گوید

آزیتا حاجیان: لباس عروسی نپوشیدم و مهریه‌ام 12 سکه بود

آزیتا حاجیان درباره بازی دخترش ملیکا شریفی‌نیا در فیلم «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی گفت: بازی دخترم بسیار باورپذیر بود و جالب است که ما همیشه ملیکا را در نقش‌های شاد و پر شور و هیجان دیده‌ایم و این نقش برایش متفاوت بود.
کد خبر: ۶۴۴۸۶۳
واکنش آزیتا حاجیان به بازی دخترش در فیلم «اشباح»

آزیتا حاجیان که برای دیدن بازی دخترش ملیکا شریفی‌نیا به تماشای فیلم «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی نشسته بود درباره بازی دخترش و همچنین کمکی که به او داشته است، عنوان کرد: من کمک چندانی نکردم فقط کمی با هم صحبت کردیم و من از تجربیاتم برای او گفتم و او سوالاتش را درباره این نقش مطرح کرد.

/Media/Image/1392/11/21/635276333541303261.jpg

وی افزود: ملیکا درباره اینکه چه ظرافت هایی را باید در نظر داشته باشد، از من پرسید که من هم توضیحاتی ارائه دادم. درنهایت به نظرم بازی مقبول و خوبی بود البته اگر کارگردانی بیشتری روی او انجام می گرفت بازی های بهتری هم می توانست داشته باشد. بازی دخترم برای من بسیار باورپذیر بود و جالب است که ما همیشه ملیکا را در نقش های شاد و پر شور و هیجان دیده ایم و این نقش برایش متفاوت بود.

وی در پایان درباره فیلم «اشباح» و همچنین اهمیت دیالوگ نویسی‌ها بیان کرد: من لحن فیلم را دوست داشتم اما بهتر است روی بعضی دیالوگ‌نویسی ها بازنگری شود. من بیشتر درباره دیالوگ‌نویسی مساله دارم، گاهی اوقات دیالوگ‌ها می تواند بازیگر را به زمین بکوبد و اگر نویسنده تاکید داشته باشد که دیالوگ ها مو به مو و نعل به نعل اجرا شود گاهی باعث می‌شود که کار ضربه بخورد و هنرپیشه های با تجربه و توانا هم با دیالوگ های نامناسب دچار مشکل شوند. دیالوگ از حساسیت های من است و فکر می کنم بازیگران باید درباره سناریو، شروع آن، ادامه و حتی پایان آن نظر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها