آرژانتینی ها پیش بینی می کنند که با توجه به مشکلاتی که کروش دارد او قبل از جام جهانی از سمت خود کناره گیری کند.
کد خبر: ۶۴۳۰۶۴
آرژانتینی ها و پیش بینی قهر کروش از ایران!

سایت جام جم ورزشی - روزنامه آرژانتینی El Intransigente در گزارشی مدعی شد تیم ملی فوتبال ایران، یکی از رقبای آلبی‌سلسته در گروه F جام جهانی 2014 برزیل در بحرانی جدی قرار دارد.

براساس اعلام این روزنامه ایران در حال حاضر بحران اقتصادی بدی را تجربه می‌کند و همین موضوع روی آماده‌سازی تیم ملی این کشور برای حضور در تورنمنت برزیل تاثیر گذاشته است.

در روزهای اخیر فدراسیون فوتبال ایران اردوی آماده‌سازی این تیم در کشور آفریقای جنوبی را که قرار بود در ماه آوریل 2014 برگزار شود را لغو کرد که در پی آن دیدار تدارکاتی شاگردان کروش که در این کشور قرار بود برگزار شود نیز خودبه‌خود لغو خواهد شد.

همچنین سفر ایران به اتریش در ماه مِی برای آماده‌سازی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و در این بین تنها برگزاری دیدار دوستانه ایران مقابل گینه در تاریخ 5 مارس 2014 (14 اسفند 1392) قطعی شده است. در این بین شاید بازی با کویت هم به حالت تعلیق درآید.

در ادامه این گزارش آمده است با این ذهنیت کارلوس کروش، سرمربی ایران که طاقتش تمام شده، گفته است: صبر من هم حدی دارد!

به گزارش تسنیم به این ترتیب اگر شرایط تغییری نکند احتمال جدایی کروش از تیم ملی ایران وجود دارد. با این شرایط کار کردن برای این مربی که ستاره آنچنان سرشناسی هم در ترکیب تیمش ندارد، دشوار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها