مرد معتاد که با ورود به خانه یکی از دوستانش، پول و طلایشان را دزدیده و قصد داشت مادر او را نیز مورد آزار و اذیت قرار دهد، از سوی ماموران آگاهی شهرستان قدس در غرب استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۳۰۳۶
دزد آشنا با نقاب آمده بود

به گزارش جام‌جم، محسن پورساداتی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس (قلعه ‌حسن‌خان) در این‌باره گفت: چندی پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی، از مردی نقابدار به اتهام سرقت طلاهایش و حمله او به قصد آزار و اذیت، شکایت کرد.

وی افزود: در تحقیق از شاکی معلوم شد، شب حادثه با شنیدن سر و صدا از خواب بیدار شده و مرد نقابداری را بالای سرش دیده و خواسته از همسایه‌ها کمک بخواهد، اما مرد نقابدار با تهدید چاقو و سرقت طلا و پول‌ به زن صاحبخانه حمله‌ور می‌شود تا او را مورد آزار و اذیت قرار دهد که زن میانسال مقابل نیت شوم متهم مقاومت می‌کند و متهم نیز با اموال سرقتی متواری می‌شود.

پورساداتی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری سارق آغاز شد و در ادامه شاکی عنوان کرد صدای متهم فراری را شناخته و گمان می‌کند او یکی از دوستان پسرش باشد. با مشخص شدن هویت این مرد، او تحت تعقیب قرار گرفت، اما معلوم شد این مرد به مکان نامعلومی گریخته و خانواده‌اش نیز از او خبری ندارند.

بازپرس پرونده تصریح کرد: جستجوها ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش متهم فراری دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و به جرمش اعتراف کرد. در ادامه تحقیقات معلوم شد متهم به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشته و گاه برای مصرف شیشه، به خانه پسر شاکی می‌رفته که در پی این رفت و آمد‌ها، متوجه شده مادر دوستش پول و طلاهای زیادی در خانه نگهداری می‌کند.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی تحقیق مشخص شد متهم وسوسه شده از خانه آنها سرقت کند تا این‌که یک روز در نبود دوستش، با نقاب وارد خانه آنها می‌شود و پس از سرقت مقادیری پول و طلا ـ به ارزش 15 میلیون تومان ـ قصد آزار و اذیت زن صاحبخانه را داشته که ناکام می‌ماند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه زندان شد. در بازرسی از خانه متهم، پول و طلاهای سرقتی نیز کشف و تحویل شاکی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها