کد خبر: ۶۴۲۸۴۳
اولیویرا: تراکتورسازی ابزار قهرمانی ندارد

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی گفت: من می‌خواهم قهرمان شوم ولی کدام بازیکن را برای قهرمانی دارم و کدام زمین چمن را دارم که قهرمان شوم؟ این‌ها همه ابزارهای قهرمانی هستند که ما نداریم.

تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: پیروزی امروز نتیجه زحمات بازیکنان تیم بود. آن‌ها خیلی تلاش کردند. نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نیمه دوم شل بازی کردیم ولی با هوشیاری بازیکنان توانستیم اینن بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: بازی امروز دیدار آسانی نبود و بازیکنان واقعا از جان‌شان مایه گذاشتند. اصلی‌ترین دلیل پیروزی امروز ما آقای باغ‌آبادی است و این اصلا درست نیست که بگویند تونی دلیل پیروزی امروز است زیرا من فقط چند روز است که اینجا هستم ولی آقای باغ‌آبادی روزهاست که اینجا هستند و زحمت می‌کشند.

اولیویرا اظهار کرد: ما زمان کوتاهی داریم در این زمان کوتاه علاوه بر لیگ و جام حذفی جام باشگاه‌های آسیا را نیز در پیش داریم پس کار سختی داریم. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که باید سازمان‌دهی کنیم تا وضعیت تیم به روزهای سابق برگردد.

او گفت:‌ ما روزهای سختی پیش رو داریم تا دوباره تراکتور را به ویترین فوتبال ایران برگردانیم و برای این کار باید همدل باشیم. ما خارجی‌های تراکتور هم‌اکنون خود را ایرانی می‌دانیم تا به چیزهایی که می‌خواهیم برسیم ولی باشگاه از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد.

اولیویرا اظهار کرد: من می‌خواهم قهرمان شوم ولی کدام بازیکن را برای قهرمانی دارم و کدام زمین چمن را دارم که قهرمان شوم. این‌ها همه ابزارهای قهرمانی هستند که ما نداریم. من از کشور گرمی آمدم. سال گذشته به من گفتند که برف تبریز را نمی‌بینی ولی من هم تبریز سال گذشته را دیدم و هم برف امسال را دیدم. شاید کسی فکرش را نمی‌کرد ولی من دوباره به تبریز آمدم و برای موفقیت تراکتور هر کاری که بتوانم انجام می‌دهم و سرما هم اصلا مهم نیست.

به گزارش ایسنا ، وی در پایان گفت: درست است که در جدول وضعیت خوبی نداریم ولی بازی با نفت را جدی می‌گیریم چون ممکن است وضعیت‌مان از این بدتر شود. تراکتور تیم بزرگی است و برای یک تیم بزرگ همه بازی‌ها مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها