ادینیوی برزیلی، قاتل آبی ها در آزادی

حذف استقلال ، مس حریف تراکتورسازی در فینال شد

اختصاصی جام جم ورزشی

12000000000 ریال، رقم قرارداد امیر قلعه نویی با استقلال

در شرایطی که لیگ سیزدهم روزهای پایانی خود را طی می کند، خبرهایی در خصوص رقم دقیق قرارداد امیر قلعه نویی به بیرون درز کرده است.
کد خبر: ۶۴۲۷۶۷
12000000000 ریال، رقم قرارداد امیر قلعه نویی با استقلال

به گزارش جام جم ورزشی، در فوتبالی که دیگر رقم قرارداد بازیکنان آن میلیاردی شده، چندان عجیب نیست که خبر برسد برخی مربیان سرشناس لیگ برتری نیز میلیاردی دریافت می کنند.
چندی قبل بود که در روزهای برزخی مدیران تراکتورسازی و مجید جلالی، زینی زاده مدیرعامل سابق تراکتورسازی اعلام کرد: «مجید جلالی بابت یک سال حضور در این تیم مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان قرارداد بسته است. البته این رقم شامل دستیاران جلالی نیز می شود و قرار است جلالی قسمتی از این رقم قرارداد خود را به همکارانش اختصاص دهد.»
حالا چند هفته پس از این اتفاق خبرهایی در خصوص رقم قرارداد امیر قلعه نویی به بیرون آمده است؛ در همین راستا از باشگاه استقلال تهران خبر می رسد که رقم قرارداد سرمربی این تیم یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده که تا به امروز کمتر از 50 درصد آن را دریافت کرده است. این قرارداد در شرایطی امضاء شده که قلعه نویی موفق شد فصل گذشته عنوان قهرمانی را به استقلال تهران اختصاص دهد.
البته غیر از قلعه نویی سایر مربیان استقلال نیز قراردادهای جداگانه دارند، در این میان هم مجید صالح کمک اول قلعه نویی، بیشترین دریافتی را در جمع اعضای کادرفنی آبی پوشان تهرانی دارد.
رشد چشمگیر رقم قراردادهای مربیان و بازیکنان ایرانی در شرایطی است که قلعه نویی در نخستین سال حضورش در استقلال رقم قراردادش زیر 80 میلیون تومان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها