پس از پیروزی بر کاردیف

مویس: نه خوشحالم نه لبخند می زنم

منچستریونایتد در این فصل آنقدر مایوسانه نتیجه گرفته که حتی یک پیروزی مهم هم نمی تواند سرمربی این تیم را خوشحال کند.
کد خبر: ۶۴۰۵۱۹
مویس: نه خوشحالم نه لبخند می زنم

سایت جام جم ورزشی - دیوید مویس پس از پیروزی مهم و دو بر صفر تیمش مقابل کاردیف در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: ما هنوز راهی طولانی برای رسیدن به هدفمان داریم

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت: فکر نکنید چون تیمم برده خوشحالم. من نه خوشحالم و نه لبخند می زنم. به نظر من هنوز راهی طولانی برای رسیدن به صدر جدول داریم. وی درباره نخستین بازی خوآن ماتای اسپانیایی برای منچستریونایتد گفت: او در هر نقشی می تواند برای منچستر ظاهر شود. راست یا چپ فرق نمی کند، او می تواند در کنار فن پرسی و رونی(مهاجمان منچستر) بهترین باشد. به نظر می رسد او به سرعت خود را با تیم وفق داده است.

ماتا: منچستریونایتد شگفت انگیز بود

تیم منچستریونایتد در حالی در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل کاردیف سیتی دو بر صفر به پیروزی رسید که ملی پوش اسپانیایی و 37 میلیون پوندی این تیم برای نخستین بار برای تیمش به میدان رفت.

خوآن ماتا که هفته گذشته از چلسی به منچستریونایتد منتقل شد دیشب 85 دقیقه برای منچستریونایتد بازی کرد و زمینه ساز گل دوم این تیم مقابل کاردیف بود. ماتا درباره نخستین بازی اش برای منچستر به اسکای اسپرت گفت: شگفت انگیز بود. مهم ترین چیز پیروزی ما بود و امیدوارم این پیروزی شروع خوبی برای نتیجه گیری های خوب منچستر در هفته های آینده باشد. وی افزود: بازی بسیار خاصی برای من بود. سعی کردم بهترین عملکرد را از خودم نشان بدهم البته هم تیمی هایم نیز بسیار خوب بودند. جوی که در منچستر یونایتد وجود دارد باور نکردنی است.

سولشایر: از هواداران منچستری متشکرم

اوله گونار سولشایر ذخیره طلایی و نروژی سابق منچستر یونایتد که اکنون مربی کاردیف است در هفته بیست و سوم لیگ برتر به اولدترافورد ورزشگاه اختصاصی منچستر برگشت.

سولشایر در دوران حضورش در من یونایتد با اینکه در اکثر بازی ها در دقایق پایانی به میدان می آمد اما همیشه گلزنی می کرد تا طلایی ترین ذخیره تاریخ فوتبال لقب بگیرد. وی که شاهد شکست دو بر صفر کاردیف مقابل تیم سابقش بود گفت: افتخار می کنم که هواداران منچستر هنوز برایم کف می زنند. با اینکه منچستر را بسیار دوست دارم اما فراموش نمی کنم که مربی کاردیف هستم و ابتدا باید به وظیفه خودم عمل کنم. وی درباره پیروزی منچستر در این دیدار گفت: فن پرسی گل زیبایی زد. ما شروع آرامی در برابر آنها داشتیم اما با اینکه تیم برتری از آنها نبودیم نباید شکست می خوردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها