سارق ویلاهای بینالود دستگیر شد

کامیونی برای سرقت

در عملیات گسترده پلیس شهرستان درگز خراسان رضوی باند شش نفره سرقت از باغ ویلاها با بیش از 25 فقره سرقت شناسایی و متلاشی شد.
کد خبر: ۶۴۰۵۱۰
انهدام باند بزرگ سرقت از باغ ویلاها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسینعلی دهقان فرمانده انتظامی شهرستان درگز گفت: در پی چند فقره گزارش سرقت از باغ ویلاهای اطراف شهر درگز و منازل خالی از سکنه موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکز این فرماندهی با بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و بررسی جغرافیای زمانی و مکانی جرم مناطق آسیب پذیر را شناسایی کردند.

در این راستا، گشت های هدفمند در این مناطق فعال شده که شب گذشته تیمی از ماموران کلانتری مرکز هنگام گشت زنی در حاشیه شهر به فردی که با مشاهده تیم گشت متواری می شود مظنون که او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند که پس از بازجویی های اولیه در کلانتری متهم به سرقت از ویلا اعتراف و در ادامه وی به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل و در بازجوئی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات کافی به 25 فقره سرقت از منازل و باغ ویلاها در حاشیه شهر درگز با همدستی چهار سارق و یک مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ دهقان اظهار کرد: با بررسی اظهارات متهم همدستان او شناسایی و طی چند عملیات مجزا دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی این فرماندهی منتقل شدند که در ادامه بازجویی ها به سرقت از باغ ویلاها و منازل مسکونی خالی از سکنه اعتراف کردند.

در این رابطه تیم رسیدگی کننده پرونده مقدار زیادی اموال مسروقه از قبیل 500 عدد شیر الات آب و گاز، 10 عدد کپسول و پیک نیک، حدود 100 متر شیلنگ، 15 عدد دیگ مسی، دو قطعه عتیقه، تعداد 12 عدد موتور کولر، مقدار یک تن آهن آلات، 200 کیلوگرم سیم مسی و... از مخفیگاه متهمان و انبار فرد مالخر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان درگز با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی گفت: به تمامی مالکان باغ ویلاهای اطراف شهر توصیه می کنیم به منظور پیشگیری از وقوع این گونه سرقت ها از تجهیزات کنترلی و بازدارنده از سرقت استفاده کنند تا فرصت سوء استفاده برای مجرمان به حداقل برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها