اعضای باند مخوف، مجموعه​ای از جرایم را در پرونده‌شان دارند

جنایات سیاه مردان شرور

کنار خیابان ایستاده بودم که مردی در خودرویم را باز کرد و با تهدید چاقو خواست حرکت کنم. او با کشاندن من به محلی خلوت، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. اینها بخشی از اظهارات یکی از قربانیان اعضای باندی است که با تهدید سلاح سرد، جنایت سیاه خود را اجرا می‌کردند؛ مردان تبهکاری که 87 مورد آزار و اذیت، سرقت به عنف، ورود با تهدید سلاح سرد و سرقت خودرو در پرونده خود دارند.
کد خبر: ۶۴۳۵۹۴
جنایات سیاه مردان شرور
اعضای این باند در بخشی از جرایم خود با تهدید صاحبخانه‌ها با چاقو و قمه از منازل سرقت می‌کردند. متهمان این پرونده که کلکسیونی از جرایم را در پرونده‌شان دارند، با تلاش کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مازندران به دام افتادند.

از مدتی قبل، شکایت‌های متعددی در رابطه با ورود به زور چند مرد جوان به خانه‌های استان مازندران اعلام می‌شد. طبق تحقیقات، مردان تبهکار با تهدید چاقو و قمه وارد خانه‌ها می‌شدند و و با ایجاد ترس و وحشت در دل صاحبخانه‌ها، نقشه سرقت خود را اجرا می‌کردند، اما ماجرا به همین‌ جا ختم نشد و کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها دریافتند افراد این باند علاوه بر سرقت از خانه‌ها، جرایم دیگری نیز مرتکب شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این‌باره می‌گوید: در حالی‌که بررسی‌های کارآگاهان پلیس در این زمینه ادامه داشت، شکایاتی مبنی بر زورگیری از مسافرکش‌ها اعلام شد. طبق تحقیقات، اعضای این باند تحت عنوان مسافر سوار خودروها می‌شدند و با تهدید چاقو دست به زورگیری می‌زدند. بلافاصله گروهی ویژه برای دستگیری افراد این باند تشکیل شد و تحقیقات شبانه‌روزی کارآگاهان ادامه یافت. در نخستین گام، چهره‌نگاری از متهمان فراری از سوی مالباختگان صورت گرفت. از طرفی آلبوم متهمان سابقه‌دار در اختیار مالباختگان قرار گرفت تا متهمان این پرونده در صورت سابقه‌دار بودن، شناسایی شوند. با بررسی آلبوم مجرمان سابقه‌دار، تعدادی از آنها از سوی مالباختگان شناسایی شدند و هویت متهمان به دست آمد. سرهنگ عظیمی ادامه می‌دهد: تحقیقات شبانه‌روزی کارآگاهان برای دستگیری باند اراذل و اوباش ادامه داشت که همزمان سه شکایت دیگر به پلیس آگاهی اعلام شد؛ شکایاتی که از سه جنایت سیاه حکایت داشت؛ سه زن جوان قربانی نقشه سیاه مردان تبهکار شده بودند.

یکی از قربانیان در‌باره حادثه‌ای که برایش رخ داده بود به پلیس گفت: «با خودرویم به یکی از شهرستان‌های اطراف رفته بودم و در راه برای استراحت، کنار جاده توقف کردم که ناگهان مرد جوانی سوار شد و با تهدید چاقو خواست راه بیفتم. ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه​کار کنم، اما وقتی تیزی چاقو را روی پهلویم احساس کردم و تهدیدش را جدی دیدم، بناچار راه افتادم. با راهنمایی مرد جوان به محلی خلوتی رفتم و او با تهدید چاقو دست به جنایت سیاه زد.»

با اعلام شکایت سه زن، بلافاصله دستور چهره‌نگاری صادر و از طرفی چهره متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی در اختیار سه زن جوان قرار داده شد. هر سه قربانی با دیدن تصاویر متهمان اعلام کردند این افراد همان کسانی هستند که آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

در نهایت با اطلاعات به دست آمده، هویت متهمان شناسایی و اعضای این باند در عملیاتی ویژه دستگیر شدند و به 87 مورد سرقت از خانه با تهدید سلاح سرد، زورگیری از رانندگان و همچنین سه مورد آزار و اذیت زنان اعتراف کردند. بنا بر این گزارش، تحقیقات درباره دیگر جرایم احتمالی این افراد ادامه دارد./ ضمیمه تپش

مرجان رضایی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها