مهاجم همیشه جنجالی در تیررس دوربین ها

گریه پس از تعویض / عکس

درباره فوتبالیستی که یک لحظه هم نمی تواند آرام بگیرد

همه دیوانگی ها یک ستاره فوتبال

از بس در تمام این سال های اخیر او حاشیه سازی کرده و جنجال پشت جنجال پدید آورده دیگر کسی از او توقع ندارد آرام بگیرد.
کد خبر: ۶۴۰۱۹۶
همه دیوانگی ها یک ستاره فوتبال

سایت جام جم ورزشی - او کسی نیست جز ماریو بالوتلی ستاره سیه چرده تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان ایتالیا. درباره او می گویند مخصوصا حاشیه سازی می کند تا در کانون توجهات قرار بگیرد. به هر حال هر چه هست او اکنون یکی از توانمندترین بازیکنان فوتبال اروپا به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد. با هم 10 تا از مهم ترین حاشیه سازی ها و خبرسازی های این فوتبالیست ناآرام و غنایی الاصل در دو سال گذشته را مرور می کنیم:

* سال 2010 به دلیل اعمال خشونت بیش از اندازه در حین فوتبال بازی کردن باعث شد سه جلسه از همراهی تیم سابقش یعنی منچسترسیتی محروم شود.

* همان سال بالوتلی تصادف سختی با اتومبیل خود داشت. زمان بازرسی بدنی پلیس از جیب شلوار او 7500 دلار پول درآورد. هنگامی که پلیس از او پرسید به چه دلیل این میزان پول را با خود حمل می کند پاسخ داد: "چون من خیلی پولدار هستم"

Cagliari Calcio v AC Milan - Serie A

* او در یک شب نشینی با دوستانش خانه خود را تصادفی به آتش کشید. او یک روز پس از این اتفاق در یکی از بازی های منچسترسیتی در لیگ برتر پیراهن خود را در آورد که روی آن نوشته شده بود «چرا همیشه من؟!»

v2-mario-balotelli-why-always-me

* او به طرز عجیب و غریبی به برخی از گیاهان حساسیت شدید دارد به طوری که اصلا نمی تواند روی چمن دراز بکشد.

*بالوتلی گاهی اوقات بدون هیچ دلیلی روبروی پنجره اتاق خود می نشیند و اجسام گوناگون از پنجره به بیرون پرتاب می کند. پلیس در رابطه با این موضوع هم او مورد بازجویی قرار داد.

*زمانی که در منچسترسیتی بازی می کرد یک روز هنگام گشت زنی با بنتلی گران قیمت خود در سطح شهر کنار یک مدرسه نگه داشت و بدون هماهنگی برای استفاده از توالت وارد این مدرسه شد تا همهه زیادی میان دانش آموزان ذوق زده به وجود بیاید.

*دختری به نام "پیا" دارد که ظاهرا زیر بار این نمی رود که چنین دختری دارد. او اکنون درگیر یک پرونده حقوقی در این باره است و باید آزمایش دی ان ای بدهد.

* به هیچ عنوان قصد زندگی کردن نزد والدین اصلی اش که غنایی هستند را ندارد چرا که اعتقاد دارد آنها زمانی که کودک بود به او سر نزدند اما حالا که ثروتمند شده است سراغ او را می گیرند.

* در زمان فوتبال بازی کردن کفشی متفاوت از هم تیمی ها و دیگر بازیکنان به پا می کند. روی این کفش تیترهای مختلفی که رسانه ها و روزنامه ها درباره او زدند نوشته شده است.

* فاش شد که ماریو بالوتلی چند سال پیش مواد مخدر حمل می کرده و حتی به فروش می رسانده، ادعایی که هرگز ثابت نشد.

*به عنوان یکی از بد لباس ترین فوتبالیست های سال 2013 شناخته شد. او علاقه زیادی به پوشیدن لباس های گشاد و بد شکل دارد.

* چندی پیش با یک جفت لنز آبی در انظار عمومی ظاهر شد تا حسابی سوژه رسانه ها شود.

* نحوه شادی بی ادبانه او پس از گلزنی به کالیاری در سری آ ایتالیا باعث شد با محرومیت از همراهی میلان روبرو شود.

Germany v Italy - UEFA EURO 2012 Semi Final

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها