فتح الله زاده: با قلعه نویی مشکل دارید به استقلال چه!

نکونام فدایی کروش است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: عده‌ای خارج از گود برای ما حاشیه می‌سازند اما اگر با قلعه‌نویی مشکل دارید استقلال را نابود نکنید.
کد خبر: ۶۴۰۱۶۳
نکونام فدایی کروش است

علی‌ فتح‌الله‌زاده  درباره شایعه جدایی آندو تیموریان از استقلال و اینکه چرا در وسط فصل چنین بحثی دوباره مطرح شده است،‌اظهار داشت: آندو همیشه به استقلال وفادار بوده است. حتی برادر او سرژیک هم همینطور است. اما می‌خواهم یک مسئله‌ای را بگویم چرا باید این بازیکن با یک هجمه ناجوانمردانه روبرو شود در حالی که او یکی از خوش‌اخلاق‌ترین و فنی‌‌ترین بازیکنان ایران است و این هجمه‌هایی که به این بازیکن وارد شد غیرطبیعی است.

وی افزود: من نمی‌گویم خطای آندو گرفته نشود و یا اخراج نشود اما برای کدام بازیکن 20 دقیقه فیلم پخش کردند؟

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه در مورد پیام صادقیان هم چنین اتفاقی افتاد و اصلا بحث فرد مطرح نیست، گفت:‌ در مورد صادقیان هر چند مسئله چیز دیگری بود اما هجمه در مورد او هم درست نبود. کسی روی خطای صادقیان تفسیر فنی نکرد. می‌گویند که ممکن بود چشم عشوری کور شود در حالیکه به قول شریفی (رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) برادر من مغالطه نکن! همه می‌دانند که زیر چشم منطقه حساسی است و حتی اگر یک انگشت به آن بزنی کبود می‌شود یا از آن طرف می‌گویند که پول بیت‌المال را به بازیکنان می‌دهید در حالیکه بازیکن پول حق‌الزحمه خود را می‌‌گیرد. حالا شما با توجه به این شرایط به من بگویید بازیکنی که قراردادش 1.5 میلیارد تومان است و از تیم‌های قطری 6 میلیارد تومان پیشنهاد دارد و این همه هجمه هم رویش وجود دارد چطور می‌توانیم او را حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه با این صحبت‌‌ها جدایی تیموریان از استقلال قطعی است، گفت:‌ نه، اینطور نیست. ما تیموریان را نگه می‌داریم و نمی‌گذاریم که جدا شود. ولی واقعا باید با بازیکنی که به خاطر کشورش به این پیشنهادها نه می‌گوید چنین رفتاری شود؟ خیلی‌‌‌ها خارج از گود هستند و برای ما حاشیه درست می‌کنند. افرادی که به ما انتقاد می‌کنند کاش یک روز جای ما باشند تا ببینند آیا تحمل این همه حاشیه را دارند؟ من این حرف‌ها را می‌زنم ولی در پی آن به من حمله می‌کنند ولی من خسته نمی‌شوم و اینقدر این صحبت‌ها را می‌کنم تا من را بیرون کنند. به ما حمله می‌کنند ولی ما اگر بخواهیم از خود دفاع کنیم اجازه نمی‌دهند. اتفاقاتی که برای تیموریان افتاد جفا به او بود. من حتی وقتی دیدم که شب گذشته پیام صادقیان در برنامه 90 آنطور صحبت می‌کند دلم خون شد چون در حق او هم جفا شد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه واکنش امیر قلعه‌نویی به خبر جدایی تیموریان چه بود، گفت:‌ به هر حال او هم ناراحت است ولی ما این مسئله را جمع می‌کنیم. البته دوستان هم باید فضایی ایجاد کنند که ما بتوانیم بازیکنان خود را حفظ کنیم. هی مدام به من می‌گویند چرا قرارداد این بازیکنان را اینطور بسته‌‌ای ولی جای ما نیستند که به هنگام قرارداد بازیکن چنین درخواستی دارد و همه باشگاه‌‌ها هم با این مسئله روبرو هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در همه جای دنیا بازیکنان تعیین می‌کنند که در قراردادشان چه اتفاقی بیفتد و چه زمانی جدا شوند، عنوان کرد: نه، هیچ جای دنیا این اتفاق نمی‌افتد. من هم این مسئله را به طور 100 درصد تأیید نمی‌کنم اما ما مدیران دست‌مان خالی است. مثلا عادل فردوسی‌پور شب گذشته در برنامه‌اش نگفت که قبل از خطای آندو روی عشوری همان بازیکن روی کول تیموریان بود و اگر داور این صحنه را خطا می‌گرفت چنین اتفاقی رخ نمی‌داد یا می‌گویند گل آنها آفساید نبود در حالی که بود و برای من عجیب است که چرا کارشناس محترم برنامه در حالی که دید گل آفساید است نظر دیگری داد. به نظر من که در حال برخورد با استقلال هستند ولی اگر شما با امیر قلعه‌نویی مشکل دارید و مخالف او هستید شما را به خدا استقلال را نابود نکنید. این تیم برای من و بقیه نیست این تیم متعلق به مردم است. در هر صورت من تکلیف تیموریان را امروز و فردا مشخص می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس درباره صحبت‌های امروز جواد نکونام، اظهار داشت: مسئولیت فنی یک تیم با سرمربی آن است و ممکن است در مقاطعی بازیکن با مربی هم عقیده نباشد ولی در نهایت این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد. شاید امیر قلعه‌نویی و نکونام در مقاطعی نتوانستند با هم کار کنند ولی دلیل بر این نمی‌شود که چنین صحبت‌‌هایی مطرح شود همانطور که ما صحبت نمی‌کنیم او هم نباید این صحبت‌ها را بگوید.

فتح‌الله زاده در خصوص اینکه چند روز قبل کروش اعلام کرد از رفتن نکونام به کویت ناراحت است و از سویی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز از باشگاه استقلال خواست تا جدایی بازیکنانش را به گردن فدراسیون و سرمربی تیم ملی نیندازد، عنوان کرد: اولا که من با وجود همه احترامی که برای کروش قائلم باید بگویم که این صحبتش را قبول ندارم مطمئن باشید که نکونام فدایی آقای کروش است و اگر کروش می‌گفت که او به کویت نرود نمی‌رفت. هر چند که ما هر حرفی بزنیم مورد اتهام قرار می‌گیریم. البته من نمی‌گویم که کروش باعث جدایی بازیکنان ملی‌پوش ما شده است اما ممکن است که او به آنها گفته باشد اگر به میل او نباشند از تیم ملی خط‌شان می‌زند و شاید از این اهرم خود استفاده می‌‌کند.

وی افزود: اما در مورد مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال باید بگویم که وقت ندارم این چیزها را بخوانم اما گفتم که ما کجا گفته‌‌ایم که کروش مقصر است و باید سند بیاورد و هنوز هم منتظرم تا او این کار را انجام دهد. به کروش احترام می‌گذارم همانطور که ما به کروش کمک می‌کنیم او هم باید به ما احترام بگذارد. من باز هم برای نکونام آرزوی موفقیت می‌کنم و نمی‌‌‌خواهیم وارد حاشیه شویم امیر قلعه‌نویی هم در حال جمع و جور کردن تیم است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: در کار مشکلاتی همیشه به وجود می‌آید ولی هیچ کس هم کمک نمی‌کند فقط به ما حمله می شود آیا واقعا در همه جای دنیا با یک باشگاه چنین برخوردی می‌کنند؟ هوادار هم که از ما فقط قهرمانی می‌خواهد وامیدوارم خداوند به ما صبر بدهد تا بتوانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد جلسه روز گذشته معاونین گفت:‌ بیشتر بحث ما مالی بود و از معاونین خود خواستم در بحث اقتصادی قو‌ی‌تر عمل کنند تا بتوانیم با تهیه پول بخشی از مطالبات بازیکنان را بدهیم.

فتح‌‌الله‌زاده در پایان در مورد اینکه آیا در این چند روز با رویانیان صحبتی داشته یا خیر، گفت: بله، صحبت کرده‌‌ام او برای این فوتبال زحمت کشیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
خدا استقلال را از دست این چشم آبی زبل و مرموز نجات بدهد!
الف
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
دوستانی كه بخاطر پول عرب ها رفتن برای توجیه كارشون مشكل با مربی و دیگران بهانه نكنن. پول گرفتی وظیفت انجام بدی.........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها