بیمارستان‌ها بدون زباله سوز

معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم تأمین اجتماعی گفت: برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی دستگاه بی‌خطرسازی زباله خریداری شده و در حال نصب است و دیگر بیمارستان ها از دستگاههای زباله سوز استفاده نمی کنند.
کد خبر: ۶۴۰۱۲۸
بیمارستان‌ها بدون زباله سوز

دکتر حسن آذری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره حذف دستگاه‌های زباله‌سوز در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی اظهار داشت: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی به دستگاه بی‌خطرسازی زباله‌های بیمارستانی مجهز شدند.

این مسئول افزود: در صورتی که دستگاه بی‌خطرساز زباله در مرکز درمانی نصب نشده باشد آن بیمارستان با شرکت‌هایی طرف قرارداد است که موظفند زباله‌های بیمارستانی را بی‌خطرسازی کنند.

آذری‌پور تأکید کرد: استفاده از دستگاه زباله‌سوز بر اساس دستور وزارت بهداشت در بیمارستان‌های کشور ممنوع شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون بیمارستان‌ها و مراکز ملکی تأمین اجتماعی از دستگاه بی‌خطرساز زباله استفاده می‌کنند و این دستگاه در جهت حفظ محیط زیست نیز تأثیرگذار است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تدبیركار
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
چنانچه همت خواستن در بین باشد معضل زباله های عفونی مرگبار بیمارستانی توسط ماشین زباله سوز بدون دودكش و بدون خروجی الاینده ها كه به همین منظور ابداع گردیده.برای اولین بار در ایران و جهان توسط مخترع ایرانی در دسترس می باشد.این طرح تنها گزینه برتر است.
تدبیركار

نیازمندی ها