استاندار ایلام از ابراز تمایل و آمادگی بازرگانان اسپانیایی برای سرمایه گذاری در تولید و توسعه کشت زیتون در شهرستان دره شهر این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۹۰۲
اسپانیا آماده سرمایه گذاری در تولید زیتون در ایلام است

به گزارش ایرنا، محمدرضا مروارید روز دوشنبه در نشست شورای اداری دره شهر در شرق استان ایلام افزود: زیتون دره شهر به سبب شرایط مناسب آب و هوایی و زمین های مرغوب کشاورزی از مرغوبیت بالایی برخوردار است و به همین علت بازرگانان و سرمایه گذاران اسپانیایی برای مشارکت در تولید آن اعلام آمادگی کرده اند.

استاندار ایلام گفت: رایزنی های فراوانی تاکنون با بازرگانان این کشور برای سرمایه گذاری در کشت زیتون دره شهر انجام شده و قول های مساعدی نیز از سوی آنان ارائه شده است.

وی افزود: دره شهر در بسیاری از شاخص ها از میانگین استان بالاتر است و این به علت ظرفیت های بالای منطقه در بخش های گوناگون از جمله کشاورزی، گردشگری و صنعت است.

مروارید یادآور شد: شهرک صنعتی دره شهر نیز از رشد و توسعه مناسبی برخوردار بوده و اکنون واحدهای صنعتی فراوانی در آن فعال است.

استاندار ایلام بیان کرد: شهرستان دره شهر در حوزه صنایع غذایی از توان و ظرفیت بالایی بهره مند است که می توان با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی افزون بر توسعه این بخش، اشتغال جوانان جویای کار منطقه را تضمین کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها