دراماتورژ آلمانی «خانه برناردا آلبا»:

هنر بهترین فرصت برای آشنایی ملت‌هاست

جدول نهمین روز جشنواره تئاتر فجر در تهران

ورود تماشاخانه آو، بازگشت «سقراط» به صحنه

تماشاخانه آو در نهمین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به جمع سالن های اجرای نمایش در تهران می پیوندد تا جمع اجراهای این روز به چهارده نمایش برسد.
کد خبر: ۶۳۸۹۵۱
ورود تماشاخانه آو، بازگشت «سقراط» به صحنه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش «ملپامنی» کار بابک مهری اجرای خود را در تماشاخانه «آو» آغاز می کند این نمایش که در ساعت 19:30 اجرا می شود سه روز پیاپی در این تماشاخانه روی صحنه می رود.

نمایش «سقراط» کار حمیدرضا نعیمی که در روزهای نخست جشنواره اجرا شده، دو اجرای دیگر خود را در تالار وحدت انجام می دهد.این نمایش در روزهای یکشنبه و دوشنبه ششم و هفتم بهمن ساعت 18 برای علاقمندان هنر نمایش و مخاطبان جشنواره اجرا می شود.

تالار اصلی تئاتر شهر ششم بهمن اجرایی ندارد و تالار چهارسو در این روز میزبان نمایش «شطرنج با ماشین قیامت» کار شاهین صیادی است که از کانادا در جشنواره سی و دوم حضور پیدا کرده است.این نمایش در نوبت های 18 و 20:30 روی صحنه می رود.

نمایش «سرایت درد» کار ماتورین بولز از کشور فرانسه نیز دو اجرای آخر خود را در تالار قشقایی انجام می دهد.این نمایش در نوبت های 17:30 و 19:30اجرا خواهد شد.

در تالار سایه نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» کار یعقوب صدیق جمالی در نوبت های 17 و 19 اجرا شده و در کارگاه نمایش، «بی چیز» کار مهدی فرشیدی‌سپهر در نوبت های 16:30 و18:30 اجرا می شود.

نمایش «هملت» کار افق ایرجی نیز در نوبت های 17:30 و 19:30 تماشاخانه سنگلج اجرای خود را پشت سر می گذارد.

نمایش «عالیه» کار عبدالرضا سواعدی نیز در نوبت های 17 و 19 مهمان تالار هنر می شود.

«اجرای گلوله‌های بی‌صدا» کار افشین ناصری نیز در خانه نمایش انجام می شود.این نمایش در نوبت های 16:30 و18:30 روی صحنه می رود.

تالار حافظ در روز یکشنبه ششم بهمن پذیرای تماشاگرانی است که به تماشای دومین اجرای نمایش «هملت» کار آرش دادگر می نشینند.هملت یک اجرا در ساعت 18 انجام می دهد.

تالار فردوسی نیز میزبان علاقمندان اپرای عروسکی است که در ساعت 19 با اجرای «اپرای عروسکی لیلی و مجنون» کار بهروز غریب‌پور و به زبان آذری روی صحنه می رود.

نهمین روز جشنواره در تماشاخانه ایرانشهر به اجرای دو نمایش «گمشده در یانکرز» کار مرتضی برزگر‌زادگان در سالن استاد ناظر‌زاده‌کرمانی و «باغبان مرگ» کار آروند دشت‌آرای در سالن استاد سمندریان اختصاص دارد. گمشده در یانکرز در نوبت های 17 و 19:30 و باغبان مرگ در نوبت های 18 و 20:30 روی صحنه می رود.

نمایش «فلان و چنان، حکومت خان جان» کار مهدی محمدی نیز در این روز مهمان تالار استاد انتظامی است که در نوبت های 17 و 19 اجرا می شود.

در بخش خیابانی نهمین روز جشنواره از ساعت15:30 نمایش های «کوچی دیگر» کار فرزاد صفدری، «گرگ» کار غریب منوچهری، «بنگ بهیگ» کار علی قاضی، «سیاره‌ها» کار محمود فرضی‌نژاد و «پرده خوانی شیرین و فرهاد مدل 92» کار سعید خیر‌الهی در مجموعه تئاتر شهر اجرا می شوند. در این روز نمایش خیابانی «یک داستان کاملا واقعی» کار نرگس خاک‌کار در باغ‌ هنر خانه هنرمندان، ساعت 17 اجرا می شود.

نمایش خیابانی «میار جلی» نیز که محمد اشرف‌دستیار آن را کارگردانی کرده در ندامتگاه اوین به اجرا در خواهد آمد.

بخش کارگاه های آموزشی نیز در این روز با برپایی کارگاه های «موسیقی بدن» توسط ولادیمیر استانیفسکی در ساعت 10صبح و «نقد و بررسی اجراهای تئاتر خیابانی» در ساعت 22 برگزار می شود.

در بخش رادیوتئاتر نیز روز یکشنبه ششم بهمن دو نمایش رادیویی «لعبت باز» به کارگردانی مهدی شهداد و تهیه‌کنندگی زهرا فدایی و «دل نازکش» در ساعت 20:30 پذیرای علاقمندان به نمایش رادیویی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها