رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری کارمندی خبر داد که با یک توطئه خانوادگی، از صاحب شرکت گردشگری سرقت کرده بود.
کد خبر: ۶۳۷۲۵۲
توطئه خانوادگی برای پول‌های «افسانه خانم»

سرهنگ محمدمهدی کاکوان گفت: چندی پیش زنی به نام «افسانه» که صاحب شرکت گردشگری بود، با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد مبلغ چهار میلیون تومان به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده است.

وی با بیان اینکه این زن عنوان داشت که پس از برداشت وجه از حسابش، از طریق پیامک بانک در جریان برداشت قرار گرفته است، گفت: این زن با مراجعه به بانک و پیگیری‌های انجام شده، متوجه می‌شود که مبلغ چهار میلیون تومان به حساب زنی به نام «مریم» واریز شده است که با وجود تماس رییس شعبه با این زن مبنی بر انتقال غیرمجاز وجه، اما این زن واریز اشتباهی وجه را قبول نمی‌کند و به همین دلیل «افسانه» با حضور در پلیس فتا، از پلیس درخواست کمک کرد.

رییس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، «مریم» برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به پلیس فتا دعوت شد، گفت: این زن با حضور در مقر پلیس، اعلام کرد که مبلغ چهار میلیون تومان بابت یکی از قرض‌های همسرش به حساب وی واریز شده است و به هیچ عنوان نیز برداشت غیرمجاز را قبول نکرد و به همین دلیل با اخذ دستور قضایی، ماموران نسبت به دعوت از همسر این زن به نام «میثم» به مقر پلیس دعوت کردند.

سرهنگ کاکوان افزود: با حضور «میثم»، وی در ابتدا اظهارات همسرش را تائید کرد، اما در ادامه در دام تناقض‌گویی‌های خود اسیر شد و پسر عمه‌اش به نام «محسن» را طراح اصلی این سرقت معرفی کرد.

وی با بیان اینکه «میثم» در اظهارات خود عنوان کرد که پسر عمه‌اش با دریافت شماره حساب بانکی، به آنها گفته است که مبلغ چهار میلیون تومان به حساب آنها واریز می‌کند، گفت: میثم در اظهاراتش عنوان داشت که پسر عمه‌اش دو میلیون و 600 هزار تومان از پول را برداشته و مابقی را به این زوج هدیه داده است!

رییس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه با توجه به اظهارات «میثم»، ماموران پلیس فتا با اخذ دستور، از مقام قضایی نسبت به دستگیری «محسن» اقدام کردند، گفت: با حضور این فرد در مقر پلیس، مشخص شد که این فرد کارمند قبلی شرکت گردشگری بوده و در زمان فعالیتش در این شرکت، کارهای بانکی را انجام می‌داده است که پس از مدتی با اطمینان از عدم تعویض رمزهای بانکی، نسبت به سرقت از شرکت اقدام کرده است.

سرهنگ کاکوان با بیان اینکه به صاحبان شرکت و مشاغل توصیه می‌شود که در بازه زمانی مشخص نسبت به تغییر رمزهای بانکی اقدام کنند، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله، در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها