زنی که همراه دختر و یکی از اقوامش با تعارف خرما و نوشیدنی خیراتی، زنان را در گورستان بی‌هوش و اموالشان را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس آگاهی استان کرمانشاه دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۳۶۲۳۰
بی‌هوش کردن زنان با خرمای خیراتی

به گزارش جام‌جم، مجتبی ملکی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در این باره گفت: چندی پیش زنی با حضور در دادسرا، از زنی به اتهام بی‌هوش کردن وی و سرقت اموالش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد روز حادثه در گورستان شهر بر سر مزار یکی از اعضای خانواده‌اش، زنی به وی خرما و نوشیدنی خیراتی تعارف کرده و او پس از خوردن آن،از هوش رفته و وقتی به هوش آمده، متوجه شده طلا و پول همراهش سرقت شده است.

وی افزود: با تشکیل پرونده و چهره‌نگاری رایانه‌ای، جستجو برای دستگیری زن سارق آغاز شد. در ادامه تحقیقات، زنان دیگری نیز با حضور در دادسرا و پلیس آگاهی، از زنی به اتهام سرقت اموالشان در گورستان شکایت کردند و در ادامه مشخص شد همگی در دام زنی گرفتار شده‌اند که پلیس در تعقیب اوست.

اعتراف زن سارق

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه یادآور شد: در ادامه جستجو‌ها و به دست آمدن سرنخ‌هایی، ماموران چند روز پیش مخفیگاه زن سارق را شناسایی و او را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی، به جرمش با همدستی دخترش و یکی از اقوام خود اعتراف و عنوان کرد دخترم و زنی که با ما همدست بود، در گورستان شهر زنانی را که طلا همراه داشتند، شناسایی می‌کردند و من نیز با تعارف آبمیوه و خرمای مسموم آنها را بی‌هوش و به کمک دو همدستم، اموالشان را سرقت می‌کردیم.

در پی اظهارات متهم، دو همدست وی نیز طی عملیات جداگانه دستگیر شدند و به همدستی با متهم پرونده در دزدی‌های سریالی اعتراف کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و کشف اموال سرقتی از آنها ادامه دارد. افرادی که به شیوه‌ای مشابه در دام سارقان زن گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در دادسرای کرمانشاه و پلیس آگاهی این شهر، از متهمان شکایت و پرونده خود را پیگیری کنند.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نصر
Switzerland
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
بایداین گونه افراد به مجازات خود برسند تا درس عبرت برای همه شود
امیر حمزه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
۰
۰
با منتشر شدن این اخبار و وقوع این عمل قبیح باعث میشه كه كسی خیرات و نذری قبول نكنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها