مجید مظفری: با دعای مردم حالم خوب شد

کد خبر: ۶۳۴۶۳۷
مجید مظفری: با دعای مردم حالم خوب شد

مجید مظفری که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است، از لطف مردم ابراز خوشحالی کرد و گفت: دعای مردم حالم را خوب کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره‌ی وضعیت سلامتی‌اش گفت: خدا را شکر طی دو روزی که از بیمارستان مرخص شده‌ام، حالم خیلی بهتر است و فکر می‌کنم تا یک هفته‌ی دیگر بتوانم به سرکارم برگردم.

وی سپس از نگرانی‌های مردم و برخی مسؤولان از وضعیت سلامتی‌اش ابراز خرسندی کرد و افزود: زحمات چهار نفر را نمی‌توانم جبران کنم؛ یکی دخترم (نیکی) و همچنین آقایان مهدی فرجی (مدیر شبکه یک) و حجت‌اله ایوبی (رییس سازمان سینمایی) و محمد رسول صادقی (روابط عمومی سازمان سینمایی) که واقعا طی این چند روزی که بنده در بیمارستان بستری بودم، زحمات زیادی را متحمل شدند و من واقعا نمی‌دانم زحماتشان را چطور جبران کنم.

مظفری در عین حال یادآور شد: در کنار زحمات آقایان فرجی، ایوبی و صادقی و همچنین دختر عزیزم نیکی، تماس‌های زیادی از سوی دیگر همکارانم گرفته شد و جویای احوالم شدند و بسیاری از همکارانم هم حضورا به دیدنم آمدند که من از همه تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد از مردم عزیز هم تشکر کنم چراکه خیلی نسبت به من لطف داشتند و جا دارد بگویم دعای آنها بود که حالم را بهتر کرد.

این هنرمند در پایان گفت‌وگوی خود به خبرنگار ایسنا گفت که قصد دارد برای مدت یک هفته از تهران خارج شود تا کمی هوای تازه بخورد.

مظفری سپس تصریح کرد: بعد از اینکه به خارج از تهران سفر کردم، بعد از گذشت یک هفته الی 10 روز مجددا به تهران برگشته و به کارم ادامه خواهم داد.

***

به گزارش ایسنا، در پی صحبت‌های مجید مظفری، دخترش - نیکی مظفری - در سخنانی کوتاه به خبرنگار ایسنا گفت: امیدوارم هرچه زودتر آلودگی هوا رفع شود. جا دارد بگویم خوشحالم از اینکه هنوز هم مسؤولانی در این مملکت پیدا می‌شوند که به غیر از نفت و بنزین و گاز، هنرمندان را نیز سرمایه‌های این مملکت می‌دانند.

وی اضافه کرد: از تک‌تک مسؤولان و مردمی که جویای حال پدر شدند تشکر می‌کنم و جا دارد بگویم که برای من و پدرم وجود خود افراد از هر پست و مقام و هر چیز دیگری مهم‌تر است. ما آنها را فقط به خاطر خودشان دوست داریم.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها