جزییات سفر استانی رییس جمهور به خوزستان؛

استقبال مردمی و مصوبات چند صدتایی در کار نیست

استاندار خوزستان اعلام کرد: استان خوزستان در روزهای پایانی هفته جاری میزبان اولین سفر استانی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۴۵۸۲
برنامه‌های رییس جمهور در اولین سفر استانی به خوزستان

عبدالحسن مقتدایی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی، این سفر در سه روز آخر هفته جاری انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در برنامه ریزی دولت، خوزستان به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی رییس جمهوری انتخاب شده و اکنون نیز درحال تدوین نقطه نظرات مسوولان ، مدیران استانی و نمایندگان مجلس برای ارایه به رییس جمهوری و هیات دولت هستیم.

مقتدایی افزود: در این سفر تلاش می کنیم مشکلات طرح های استانی بررسی شود و پروژه هایی که مشکل آن ها در وزارتخانه ها قابل حل است از برنامه این سفر خارج شده است.

استاندار خوزستان افزود: برای اجرای پروژه های تامین آب شرب در استان مقرر شده از محل صندوق ذخیره ارزی اعتباراتی به این پروژه ها اختصاص یاید تا تمام شهرهای خوزستان از آب شرب با کیفیت برخودار شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در سفر رییس جمهوری به استان خوزستان بررسی خواهد شد تعیین تکلیف 550 هزار هکتار از اراضی طرح کشاورزی در خوزستان است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: همچنین یکی از مشکلات اساسی رودخانه کارون ورود فاضلاب های شرق به این رودخانه است که معین شد پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق کارون از محل اعتبارات وزارت نیرو تامین شود.

مقتدایی با اشاره به طرح انتقال آب کارون گفت: در سفر سه روزه دکتر روحانی به استان خوزستان موضوع طرح انتقال آب بهشت آباد نیز مطرح می شود و از رییس جمهوری خواسته ایم در این سفر نظر شورای عالی آب درباره اجرای این پروژه را اعلام کند.

وی با بیان اینکه در این سفر رییس جمهوری به غیر از شهر اهواز با مردم سه شهرستان محروم استان نیز دیدار خواهد داشت، گفت: یکی از مسائلی که دفتر ریاست جمهوری بر اجرای آن در سفر به خوزستان تاکید داشت دیدار با مردم شهرستان ها و مناطق محروم بود که این مساله جزو برنامه های اصلی سفر به خوزستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرناز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
۰
۰
اگر دولت میدونست كه مردم خوزستان چقدر ساده و بی ریا و بدبختانه قانع هستند ... خوزستان رو واسشون بهشت میكرد اما.............. و این نیز بگذرد .

نیازمندی ها