معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو خبر داد:

افزایش پلکانی تعرفه آب و برق

وزیر نیرو خبر داد:

افزایش قبوض آب و برق تا 5هزار تومان

وزیر نیرو از افزایش هزار تا پنج هزار تومانی قبوض آب و برق براساس کم مصرف و پرمصرف بودن مشترکان خبر داد و گفت: اعلام قطعی این موضوع منوط به تأیید هیات دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌هاست.
کد خبر: ۶۳۲۷۱۴
افزایش قبوض آب و برق تا 5هزار تومان

حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های این وزارت خانه به منظور افزایش تعرفه‌های آب و برق گفت: سناریوهای متعددی در خصوص این موضوع مورد مطالعه قرار گرفته و اثرات هر کدام از آنها در افزایش احتمالی سبد خانوار مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: تمام پیشنهادات در اختیار دولت و سازمان هدفمندی قرار گرفته است و به دلیل انعکاس‌های گوناگون ممکن است در این خصوص در بین جامعه وجود داشته باشد اعلام نتیجه قطعی آن در آینده اعلام خواهد شد.

چیت‌چیان با بیان اینکه بررسی تعدیل تعرفه‌های آب و برق به کمک کار کارشناسی و گروهی صورت گرفته، افزود: با مشورت متخصصین تمام جوانب امر در نظر گرفته شده است.

وزیر نیرو گفت: افزایش قیمت هزار تا پنج هزارتومانی قبوض آب و برق برای مصرف‌کنندگان تأیید می‌کنم اما اعلام قطعی این موضوع منوط به تأیید دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با مقایسه قبوض تلفن و قبوض آب و برق مشخص می شود که هر خانوار در هر ماه بالغ بر 66 هزار تومان هزینه مخابرات پرداخت می‌کند در حالی که 50 درصد کل خانوار کشور کمتر از پنج هزار تومان بابت قبوض آب و برق هزینه پرداخت می‌کند.

چیت‌چیان تصریح کرد: تعدیل تعرفه‌های با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در سنجیدن تمامی شرایط امر صورت خواهد گرفت.(باشگاه خبرنگاران) 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Germany
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
۰
۰
اقای چیت چیان مثل اینكه از هزینه های سرسام اور زندگی بی اطلاع هستن باز میخان قبوض رو گران كنن؟؟؟

نیازمندی ها