وزیر اطلاعات در خصوص فیلتر شدن سایت شخصی علی مطهری گفت: مگر ما این سایت را فیلتر کرده‌ایم؟
کد خبر: ۶۳۲۳۹۲
مگر ما سایت مطهری را فیلتر کرده‌ایم؟

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه بزرگداشت مرحوم علی‌اکبر پرورش در جمع خبرنگاران در خصوص فیلتر شدن سایت شخصی علی مطهری گفت: مگر ما این سایت را فیلتر کرده‌ایم؟

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه رسایی و تعدادی از نمایندگان مجلس از شما درخصوص دیدار هیئت پارلمانی اروپایی سوال داشتند، گفت: از ما در این زمینه از سوی مجلس سوالی پرسیده نشده است.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه بابک زنجانی شب گذشته از زندان اوین که تحت نظر وزارت اطلاعات بوده به حفاظت اطلاعات سپاه منتقل شده است تنها به یک لبخند اکتفا کرد.

وی در خصوص احضار وزرا به مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مجلس و دولت خوب است و احضار وزرا به مجلس هیچ ایرادی ندارد، تنها موردی که آن دارد این است که وقت وزرا گرفته می‌شود چراکه آنها باید وقت بیشتری را برای پاسخگویی به نمایندگان بگذارند و فرصت اینکه کار وزارتخانه را سرو سامان دهند و به کار مردم رسیدگی کنند را از دست می‌دهند و الی هیچ مشکلی نیست.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا وزارت اطلاعات و یا معاون اول رئیس‌جمهور در رابطه با دستور دکتر روحانی در خصوص ویژه‌خواران همکاری خواهید کرد تصریح کرد: طبیعی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه موضع وزارت اطلاعات در خصوص مرگ ماجد الماجد گفت: ما اطلاع خاصی نداریم اما مورد مورد مشکوکی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دیداری با خاتمی داشتید تاکید کرد: نه با سیدمحمد خاتمی و نه با سید احمد خاتمی دیدار نداشته‌ام.

وزیر اطلاعات در پایان تصریح کرد: البته دیروز با سید احمد خاتمی یک تماس تلفنی داشتم و در خصوص عملیات‌های تروریستی منطقه‌ای، خطایی که غربی‌ها کردند و فکر کردند که با ترور می‌توانند منافع جمهوری اسلامی را به خطر بیاندازند امروز دامن خود آنها را گرفته و عملا به این نتیجه رسیده‌اند که باید اراده جهانی برای مقابله با تهدید تروریست جهانی و این پدیده بشری، ضد بشری و شوم مقابله کنند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها