سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال استان اردبیل گفت:

امدادرسانی به ۴۵ نفر گرفتار شده در برف و کولاک مسیر خلخال- اسالم

تشریح جزئیات امداد رسانی هلال احمر در جاده ها

نجات 540 در راه مانده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرضمن تشریح جزئیات امداد رسانی این سازمان در جاده های کشور ، از نجات 540 مسافر در راه مانده متاثر از برف و کولاک توسط امدادگران خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۳۸۸
نجات 540 در راه مانده

پیرحسین کولیوند در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: طی 24 ساعت گذشته نیروهای امداد و نجات در استانهای مختلف خدمات رسانی ویژه ای به مسافران داشته اند به طوریکه به 540 مسافر گرفتار در محروهای مواصلاتی در 8 استان که گرفتار برف و کولاک شده بودند امداد رسانی انحام شده است.

وی گفت: در همین رابطه 325 نفر از این تعداد اسکان داده شده اند و 4 مصدوم نیز که یک زن باردار نیز جزء آنان بوده به مراکز درمانی منتقل شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: نیروهای امداد و نجات در شبانه روز گذشته در استان های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، لرستان، مازندران و مرکزی عملیات امداد رسانی انجام داده همچنین در استان کهلیلویه و بویراحمد دو محور بسته شده است که نیروهای ما دراین محورها مشغول به کار و باز کردن مسیر هستند.

کولیوند گفت: طی 24 ساعت گذشته 317 تخته پتوی امدادی برای محافظت از سرمازدگی و 100 بسته غذایی شرایط اضطراری عمومی در میان مسافران زمستانی در راه مانده توزیع شد و امدادگران توانستند با استفاده از تکنیک نجات فنی 63 دستگاه خودروی در برف مانده را به حرکت درآورند.

وی در مورد حادثه تصادف در کیلومتر 33 جاده خرم آباد بروجرد نیز گفت: این حادثه که صبح امروز رخ دادو طی آن اتوبوس اسکانیا واژگون شده بود 45 نفر در اثر این تصادف دچار مشکل شدند که از این تعداد 30 مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شدند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها