بندر‌ بن‌سلطان خنجری در قلب امت اسلام

مرد معامله‌های کثیف

بندر‌ بن‌سلطان، طراح و مجری رسمی تروریسم دولتی عربستان و پدرخوانده ایجاد خشونت در داخل و خارج از کشورش است. در واقع او مرد معامله‌های کثیف و مهندس فتنه‌های طایفه‌ای است.
کد خبر: ۶۳۰۰۴۷
مرد معامله‌های کثیف

ائتلاف محمد بن عبدالوهاب و محمد بن سعود به سال 1740 باز می گردد. انگلیسی‌ها عامل اصلی این ائتلاف ناپاک بین شیخ و امر شدند. انگلیسی ها دریافتند که از طریق عبدالعزیز بن سعود الفیصل می توانند ضربات سنگینی به دولت عثمانی بزنند بنابراین با مال و تسلیحات از عبدالعزیز حمایت کرد.

تسلیحاتی که سالیان متمادی خون هزاران مسلمان را به زمین ریخت و جان آنان را در مناطقی از جمله کویت، بغداد، کربلا، مکه، مدینه، حجاز، نجف، حلب و شام ستانید و کمک‌های مالی که افکار و عقاید انحرافی وهابیت را انتشار داد و ترویج کرد و برای این تفکر گمراه حامیان و طرفدارانی به وجود آورد.

در سال 2013 بود که تاریخ ننگین و شوم آل سعود تحت رهبری معنوی آل وهاب دوباره تکرار شد و عربستان بار دیگر به همان شیوه قهر آمیز و منوال خشونت بار سابق روی آورد. بازیگران سعودی که در فتنه‌گری و قتل و کشتار انسان‌های بی گناه دست دارند، زیادند و «بندر بن سلطان» رییس کنونی سازمان اطلاعات عربستان یکی از آنهاست.

بندر طراح و مجری رسمی تروریسم دولتی عربستان و قیم و پدرخوانده ایجاد خشونت در داخل و خارج از کشورش است. مرد معامله‌های کثیف و مهندس فتنه‌های طایفه‌ای است. در واقع حکومت عربستان یک شبکه خرابکار و توطئه‌گری است که یک گروه مافیایی دارای منطق قبایلی آن را مدیریت می‌کند. پس می‌توان بندر بن سلطان را این گونه معرفی کرد، شخصی خون آشام و کریه منظر.

بندر گذشته‌ای مبهم و هولناک دارد. نقش وی فتنه‌گری و مشکوک است و واقعیت وی شخصی تروریست، تکفیری و قاتل است. بندر بن سلطان ید طولایی در رابطه با صهیونیست‌ها و آمریکایی ها دارد و مزدور حلقه به گوش آنهاست. وی از خرابکاری . خشونت و تروریسم در چندین کشور عربی و اسلامی حمایت کرده است و در این خصوص کارنامه ننگین و سیاهی دارد. او از تحولات عربی و قیام‌های مردمی بهره‌وری کرد تا بر موج آن‌ها سوار و به سمت و سوی تحقق اهداف اربابان غربی خود سوق دهد.

1. بندر بن سلطان و سوریه

از زمانی که بحران داخلی در سوریه آغاز شد، عربستان در قد و قامت دفاع از منافع و خواسته‌های آمریکا- صهیونیستی عرض اندام کرد و در خط مقدم توطئه‌گران قرار گرفت. شیوخ آل سعود نقش تحریک آمیز پیشتازی را علیه نظام حاکم بر سوریه ایفا کردند. بر طبل خشونت و درگیری در این کشوری که مهد تمدن عربی است کوبیدند. در خصوص لزوم جهاد در سوریه و کشتار انسان‌های بی‌گناه و تخریب این کشور فتوا صادر کردند و حتی عربستان به یکی از صادر کنندگان سلاح، تروریسم و مزدور به سوریه تبدیل شد.

بر اساس آن چه که رسانه‌های عبری از جمله «یدیعوت آحارنوت» اعلام کردند بندر بن سلطان ناظر رسمی بر اکثر عملیات‌های انفجاری در سوریه است. شخص اوست که گروه‌های سلفی انتحاری را در سوریه تامین مالی و سلاح می کند. روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نیز به این موضوع اشاره کرد که بندر بن سلطان مقامات کاخ سفید را مطمئن کرده است که هر آنچه را دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی نتوانسته‌اند محقق کند او (بندر) با هواپیماهای مملو از پول و سلاح محقق خواهد کرد. البته ناگفته نماند که طرح خونین بندر بن سلطان در سوریه از دهه نود قرن گذشته آماده شده بود.

وی یک عقده و کینه تاریخی از اردوگاه همیشه پیروز مقاومت دارد. او به دنبال انتقام شخصی از محور مقاومت است زیرا تاکنون بارها متحمل شکست های تلخی از سوی مقاومت در لبنان، ایران، یمن، سوریه و عراق شده و توطئه های او در این کشورها ناکام مانده است. همین امر باعث شده است که طرف سعودی بر چنگال انداختن بر خون شهروند بی گناه سوری اصرار ورزد و هرگونه راه حل سیاسی را ناکام گذارد.

2. بندر بن سلطان و لبنان

بعد از گذشت سال‌های طولانی، گزارش‌های اطلاعاتی غربی فاش کردند بندر بن سلطان در حادثه انفجار خودرو مرگ در منطقه بئرالعبد در لبنان که در دهه هشتاد قرن گذشته رخ داد و در آن ترور آیت الله العظمی سید محمد حسین فضل‌الله مورد هدف بود دست داشته و این عملیات تروریستی را برنامه ریزی و ساپورت مالی کرده است. هرچند که این طرح توطئه ناکام ماند و آیت الله سید فضل الله از حادثه جان سالم به در برد.

همان روز هم انگشت اتهام به سوی بندر بن سلطان نشانه رفت و شخص وی به دست داشتن در آن در کتاب « شاهزاده » تالیف ویلیام سیمبسون دوست نویسنده انگلیسی‌اش اذعان کرد. از آن زمان به بعد بود که دخالت عربستان در امور داخلی لبنان و ایجاد فتنه طایفه ای و مذهبی در آن روند افزایشی به خود گرفت.

نکته قابل تامل این است که در جریان جنگ سی و سه روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در اکتبر سال 2006 ، مقامات آل سعود به حمله وحشیانه ارتش این رژیم به خاک لبنان یک وجهه قانونی دادند و از آن حمایت کردند، جنایات صهیونیست ها را علیه مردم مظلوم لبنان سانسور خبری و رسانه های کردند و از جنبش حزب‌الله و مقاومت به عنوان یک گروه تروریست و خطرناک یاد کردند. نکته قابل تامل نقش پر رنگ بندر بن سلطان در جنگ سی و سه روزه صهیونیست ها علیه لبنان است. کریستوفر دیکی نویسنده روزنامه آمریکایی « دیلی پست » افشا کرد که بندر بن سلطان نقش فعالی در این جنگ و ادامه آن داشت و از وی به عنوان جاسوس بزرگ یاد کرد.

آل سعود به این امر اکتفا نکردند و حتی مفتی های وهابی و تکفیری در مساجد برای شکست حزب الله لبنان دعا می کردند.

«برنار اسکارسینی» رییس سابق اطلاعات فرانسه نیز در اظهارات افشاگرانه خود گفت که بندر بن سلطان همه گروه های جهادی را که با القاعده بیعت کرده اند مسلح و تامین مالی می‌کند و این گروه‌ها اغلب در اردوگاه‌های فلسطینیان نزدیک صیدا و طرابلس تمرکز دارند. بن سلطان در واقع برای ایجاد تنش طایفه‌ای و جنگ نژاد و قبایلی در داخل لبنان تاکنون از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.

جنایت های این مقام عربستان که در دهه شصتم از عمرش به سر می برد به این حد متوقف نشد. علاوه بر کشتار و ظلم و ستم در حق شهروندان لبنانی از تشکیل یک دولت فراگیر و تحقق وحدت ملی در این کشور جلوگیری می کند و در مسیر طرح های عظیم و سودآور نفتی و گازی لبنان از جمله عملیات کشف و استخراج آن مانع تراشی می کند.

3. بندر بن سلطان و ایران

گزارش های خبری و اطلاعاتی به این واقعیت اشاره دارد که عربستان اعلام کرده است همه هزینه حمله نظامی رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران را بدهد. همچنین ریاض از عملیات ترور دانشمندان هسته‌ای ایران حمایت می‌کند و این حقیقتی است که رسانه عبری «معاریو» بارها آن را اعلام کرده است. نباید فراموش کنیم که بندر بن سلطان در تحمیل هشت سال جنگ صدام علیه ایران نقش بسزایی داشت. بن سلطان در واقعی یکی از دلالان اصلی صدام و شرکای جنایات دیکتاتور سابق عراق بود.

گزارش‌های محرمانه درز یافته به خارج همچنین نشان می‌دهد عربستان و اسراییل به طور مشترک در عملیات انتحاری دوگانه که نوزدهم ماه نوامبر امسال سفارت ایران در بیروت را هدف قرار داد دست داشته‌اند.

اصلا گفته می‌شود که این عملیات ها نتیجه نخستین دیدار بین بندر بن سلطان و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شخر ایلات است.

4. بندر بن سلطان و عراق

«باب وودوارد» نویسنده آمریکایی در کتابش « طرح حمله » اشاره دارد به این که بعد از اشغال عراق از سوی آمریکا، بندر بن سلطان و گروه وابسته به وی بازی مرگ بیهوده‌ای را در سرزمین رافدین (عراق) در پیش گرفتند و دست به هرجنایتی علیه مردم مسلمان عراق زدند. درهای شمالی مرزی عربستان (در مرز با عراق) هر روزه صحنه انواع مرگ و قتل انسان ها و بدترین خشونت‌ها در حق ملت مظلوم عراق بود. بندر بن سلطان با جنایاتی که در حق عراقی‌ها انجام داد کشتار ده ها بلکه صدها انسان بی گناه را در رزومه ننگین کاری خود قرار داد تا جایی که بر اساس برخی از گزارش‌های سازمان بهداشت و بین‌المللی شمار کشته‌های عراق به بیش از 700 هزار نفر رسید .امروز رد پای دلارهای آل سعود و دست داشتن بندر بن سلطان در خونریزی‌ها و خشونت‌های عراق بیشتر دیده می‌شود.

گروه های تکفیری مزدور عربستان تقریبا هر روز به نسل کشی و جنایت علیه زنان و کودکان بی گناه عراقی ادامه می‌ دهند و از طریق حملات بمبگذاری و انتحاری بدترین جنایت‌ها را در حق مردم این کشور مرتکب می‌شوند.

5. بندر بن سلطان و مصر

«دیوید هرست» نویسنده روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت طیف بندر بن سلطان رییس دستگاه امنیتی عربستان به طور علنی از ارتش مصر برای سرنگونی حکومت اخوان المسلمین حمایت و تاکید کرد همه هزینه آن را می‌پردازد. این در حالی است که هزینه‌های مالی این توطئه بسیار سنگین بود و همچنان ادامه دارد. گروه اخوان المسلمین و قبل از آن شورای نظامی حاکم بر مصر مجبور بودند در قبال دخالت های عربستان به خصوص بندر بن سلطان در کشورشان مهر سکوت بر لب بزنند زیرا در صورت هر گونه اعتراضی، عربستان در نخستین واکنش صدها هزار نفر از کارگران مصری شاغل در کشور «پادشاه شن ها » را اخراج کند و ریاض سرمایه‌های خود را از مصر خارج کند.

در همین شرایط بود که ترکیه تقریبا از ائتلاف با عربستان خارج و به ایران نزدیک شد. دخالت‌های عربستان و سرنگونی دولت محمد مرسی در مصر اختلاف عمیقی در جامعه مصر ایجاد کرد و به کشوری مملو از هرج و مرج و آشوب و ناآرامی تبدیل شد. مردم مصر در مقابل یک چالش جدیدی قرار گرفتند و باعث شد آنان از ایفای نقش در امور منطقه‌ای و ملی خود دور بمانند و فقط به دنبال رتق و فتق اوضاع داخلی خود باشند ... خوب چه کسی از این شرایط استفاده می کند. پاسخ روشن است عربستان.

آل سعود حکومت اخوانی در مصر را چالش و رقیب جدی برای ادامه نفوذ و موجودیت خود در منطقه می دیدند و به همین علت کمربند قتل و سرنگونی آن را بستند.

‌6. بندر بن سلطان و بحرین

هنوز قیام مردمی در بحرین علیه رژیم پادشاهی فاسد حاکم بر این کشور آغاز نشده بود که عربستان یگان‌های نظامی را تحت عنوان نیروی سپر جزیره به خاک بحرین گسیل کرد و این لشگرکشی برای کشتار مردم واقعا مظلوم بحریم تحت شعار حمایت از مشروعیت حکومت پادشاهی بحرین صورت گرفت. حقیقت این است که هرگونه فریاد اصلاح طلبی در یک کشور همسایه عربستان و پاسخگویی به آن باعث کشیده شدن دامنه اعتراضات مردمی به داخل عربستان می شد چیزی که آل سعود بسیار از آن بیم دارند و شعله آن می تواند موجودیت این رژیم عشیره‌ای و قبایلی را تهدید کند. این اقدام غیر قانونی عربستان در سایه سکوت مبهم و مشکوک بین المللی و عربی رخ داد و فتواهای یوسف قرضاوی باعث شد نیروهای سپر جزیره مرتکب جنایات زیادی در حق مردم بحرین شوند.

شمار زیادی از شهروندان بی‌گناه بحرینی بر اثر جنایات آل خلیفه و مزدوران خارجی آنان کشته و زخمی شدند. بسیاری از حسینیه ها و مراکز عبادی و اعتقادی تخریب شد و گروه های پزشکی از درمان مجروحان منع شدند.

7. بندر بن سلطان و یمن

تاثیر جنگ‌افروزی‌های بندر بن سلطان در مرزهای عربستان با یمن نیز نمود و ظهور پیدا کرد. یمنی‌ها نیز از توطئه‌های این شخصیت منفور وهابی در امان نماندند. آل سعود تصمیم گرفت از فرزند نامشروع و ناخلف خود یعنی سازمان القاعده در مناطق مختلفی از یمن حمایت کند. کمک‌های نظامی و مالی زیادی در اختیار آنان قرار داد و فضای داخلی این کشور را وارد بحران تازه‌ای کرد.

گزارش های اطلاعاتی انگلیس حاکی از آن است که عربستان اکنون در حال تشکیل ارتش جدیدی موسوم به «جیش محمد»(ارتش محمد) برای ایجاد آشوب و نا آرامی در یمن است و مهم ترین وظیفه آن مقابله با گرو‌ه‌های حوثی در منطقه دماج یمن است. یمن به یکی از مراکز اصلی مانور و فعالیت گروه‌های تروریستی تحت حمایت عربستان تبدیل شده است. امنیت در یمن دستخوش اقدامات تروریستی تکفیری‌ها و القاعده قرار گرفته و باعث شده است این کشور به یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان برای اتباع خارجی و دیپلمات های خارجی تبدیل شود.

آل سعود تاکنون خود چندین بار با گروه های حوثی وارد مناقشه شده است ولی هر بار دست از پا دراز تر بازگشته است و اکنون به دنبال جنگ نیابتی با استفاده از دلارهای نفتی سر به فلک کشیده است.

8. بندر بن سلطان از افغانستان تا نیکاراگوئه

دستگاه اطلاعاتی آمریکا و عربستان در اقدامی مشترک در دهه هشتاد قرن گذشته سازمان القاعده و طالبان را تشکیل دادند. مجاهدان عرب و غربی را برای مبارزه با اتحاد جماهیر شوروی سابق به افغانستان اعزام کردند. تا با حکومت مارکسیستی وقت عراق نیز بجنگد. کمک‌های مالی و تسلیحاتی زیادی به آنان کردند تا تحت پرچم جهاد با « کمونیست کافر » بجنگند.

گفته می شود در همان زمان بندر بن سلطان که سفیر عربستان در آمریکا بود و معروف به «‌بندر بوش » بود جنبش های مخالف نظام کمونیستی در نیکاراگوئه را تحریک و تامین مالی می کرد تا علیه نظام حاکم شورش کنند و این اقدام بن سلطان در راستای خدمت به ارباب امریکایی صورت می گرفت. نتیجه آن نیز ایجاد ناآرامی در نیکاراگوئه و قربانی شدن بیش از 75 هزار نفر در جنگ های داخلی بود.

عربستان و به ویژه بندر بن سلطان در بسیاری از خشونت‌ها و ناآرامی‌هایی که در سرتاسر جهان رخ می‌دهد دست دارند چیزی که روزنامه انگلیسی « ایندیپندنت » به تازگی در گزارشی نظام آل سعود را مهم ترین مرکز و منبع صدور و حامی تروریسم در جهان بر شمرد. دست مقامات آل سعود در جنگ های داخلی ، قبیله ای و نژادی در هند و پاکستان نیز دیده می‌شود. این برخی از دستاورهای مملکت خیر و خوبی و مقامات مغرور آن برای ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در سرتاسر دنیاست که تاریخ درباره آن قضاوت خواهد کرد و عوامل آن در دادگاه تاریخ محاکمه و مجازات خواهند شد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
تاریخ خوان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
۰
۰
بن لادن هم عربستانی بود و هزاران تروریست دیگر كه حتی در آمریكا فعالند عربستانی هستند ولی با این همه آمریكایی ها خیلی عربستانی ها را دوست دارند و با همراهی اسرائیلی ها مثلث مرگ و نفرت و تروریسم دولتی در جهان شده اند و خون بی گناهان را می ریزند.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
۰
۰
امیدورام روزی فرا برسد كه ایرانی ها بتوانند رفتار مناسبی با این افراد داشته باشند
حداقل اگر نمی توانیم به مقابله به مثل بپردازیم، دیگر پول خود را در جیب آن ها نریزیم. موسم حج كه فرا می رسد من و امثال من دق می كنیم كه چرا یك ایرانی باید علاوه بر پرداخت مخارج حج، چند میلیون تومان را از عربستان خرید كند و در نهایت هم با بدرفتاری آن ها مواجه شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
۰
۰
امثال بندر بن سلطان بازمانده حكومت تزویر وریای بنی زبیرند كاش توان داشتیم و باذكر یاعلی حیدر كرار و مدد مولایمان مهدی موعود ریشه وهابیت را می خشكاندیم ...
م - رنجبر فردوسی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
۰
۰
با سلام و شب بخیر از مطالب زیبایی كه كارشناسان روی آن كار كرده اند و به نظر ما رساندید سپاسگزارم لطفا در خصوص شخصیت های ر‍ژیم صهیونیستی نیز اگر اطلاعاتی بدهید بسیار خوب خواهد بود . با تشكر
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
همه دنیا بدن؛ فقط ما خوبیم!!
عاشق وطن
United States
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
اینان نامردان روزگارن كه با نامردی برای حفظ بقاء دست به چنین كاری میزنند ان شا الله ریشه كن می شوند
صوفی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
خدا كند روزی فرارسد مردم ایران به واقعیت ها پی ببرند ودر سفر حج جلوی خرید های میلیونی شان كه از بازار وهابی ها می كنند وجیب تروریستها را پر از دلارمی كنند به این نتیجه برسند دیگر ریالی در آنجا خرج نكنند و در این زمینه تمامی حجاج باهم متحد شوندحتی یك سال هم شده با نخریدن دشمنان را مایوس نمایند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
اگر نوشته شما در خصوص رفتار این آقا با ایران صحیح است . سوال ایه كه چرا باید ایران اینقدر ضعیف عمل كن كه عربی مثل این برای ما توطئه بكند . پس ما كی و چگونه می توانیم از قدرت خود در قبال این اعراب استفاده كنیم ؟ چرا آنها به خود جرات می دهند كه علیه ایران توطئه كنند ؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
این فرد سفیر سابق عربستان در آمریكا ( زمان حوادث 11 ) سپتامبر و همچنین دارای ارتباط خانوادگی با خاندان بوش و دوست صمیمی بوش پسر می باشد.
عربستان یكی از كثیف ترین رژیم ها بوده و عملا همانند رژیم صهیونیستی ، توسط انگلستان متولد شده و آقایانی كه دم از ارتباط دوستانه با پادشاه و وزیر امور خارجه آن می زنند ، باید كمی در وصیت نامه امام راحل (ره) در خصوص حكام عربستان و جنایت های این رژیم سفاك در حق اسلام و مسلمین بیندازند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
این ها اعراب جاهلیت مدرن هستند
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
درباره نقش بندر بن سلطان در فرقه گرائی و كشتار شیعیان پاكستان نیز باید گفت. بعد از به قدرت رسیدن او به قدرت در عربستان شیعیان پاكستان رنج های فراوانی را شاهد بودند. اولین بار در پاكستان كامیون های انفجاری كه چندین تن مواد منفجره داشت، برای كشتار جمعی شیعیان در شهر های كویته و كراچی تحت مدیریت او در پاكستان ارسال شد. لعنت خدا بر او و بر همه سلفی ها باد
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
چرا سالانه میلیون ها دلار به جیب عریستان از طریق حج می ریزیم تا همان پول را بر علیه ما هزینه كنند؟چقدر خرید زائران از عربستان می شود بدون اینكه بدونند پول آن صرف كشتار شیعه ها می شود ؟...خودم به شخصه حاضر نیستم یك ریال برای این عرب ها هزینه كنم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها