خیلی از مردم کشور ما علاقه دارند که بدانند بازیگران و ستاره های مورد علاقه شان چند سال دارند و چه ماهی به دنیا آمده اند.
کد خبر: ۶۳۰۰۳۶
ستاره های36 ساله سینما و تلویزیون چه کسانی هستند؟

خیلی از مردم کشور ما علاقه دارند که بدانند بازیگران و ستاره های مورد علاقه شان چند سال دارند و چه ماهی به دنیا آمده اند و میزان تحصیلات شان چیست؟این امر ذاتی است و حتی درگفت و گو هایی که پیش از این با برخی از بازیگران سینما و تلویزیون انجام دادیم آن ها هم این مسئله را تایید کرده و می گفتند خود نیز دردورانی که وارد این حرفه نشده بودند علاقه داشتند که بدانند بازیگر مورد علاقه شان چند ساله است.
البته بازیگران و ستاره های سینما و تلویزون ما علاقه ای به اعلام سن و سال واقعی خود نداشته و دوست ندارند این مسئله رسانه ای شود. اما ما تصمیم گرفتیم تحقیقات میدانی در این رابطه انجام دهیم و از منابع مختلف هم چون کتاب ها و دانشنامه سینما و با استفاده از اینترنت تاریخ تولد بازیگران سینمای ایران را اختصاصی برای اپلیکیشن آخرین خبر آماده کنیم .

لازم به توضیح است که تاریخ تولد بازیگران را از کوچک به بزرگ در چند شماره و هر روز منتشر می کنیم.
لطفا شما هم ما را همراهی کنید و نظرات خوب تان را برای ما بگذارید تا در روزهای آینده از آن ها هم استفاده کنیم.منتظر نظرات خوب شما برای ارائه مطالب بهتر و جذاب تر هستیم. در این شماره بخش اول بازیگران36 ساله را تقدیم حضورتان می کنیم.

محمدرضا گلزار

/Media/Image/1392/07/07/635160928813460067.jpg


او(زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی را بیشتر به عنوان یک مدل سینمایی میشناسند.گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.اودر سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.کارت مربیگری اسکی دارد.گلزار مجرد است.

پرستو صالحی

 

/Media/Image/1392/10/06/635237415705124239.jpg


پرستو صالحی بازیگرو مدرس گریم (متولد ۹ ابان ۱۳۵۶ در تهران ) است.او" دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است.صالحی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش یک جا زندگی می‌کند. اوفعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش زنده‌یاد فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌است .او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید

پویا امینی

 

/Media/Image/1392/10/06/635237416038153039.jpg


وی (زاده پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۶ در اراک) است. علت اصلی شهرت او بازی در مجموعه‌های تلویزیونی پر بیننده مثل «خط قرمز» است. او در دانشگاه در رشتهٔ کارگردانی نمایش پذیرفته و فارغ‌التحصیل شد. او کارش را در زمان دانشجویی از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال در قلب من به کارگردانی حمید لبخنده و در نقش سینا آغاز کرد. وی دارای یک فرزند پسر به نام ایلیا است. او همچنین عضو تیم والیبال و فوتبال و کارتینگ هنرمندان می‌باشد.

شبنم قلی‌خانی

/Media/Image/1392/09/24/635227199231192703.jpg


وی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده‌شد. او در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول‌شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی پس از آن، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم‌اکنون فارغ‌التحصیل شده‌است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می‌کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت‌کرد.قلی خانی که متاهل است در حال حاضر در سیدنی، استرالیا زندگی می کند.

حمید گودرزی

 

/Media/Image/1392/03/26/635069788345400485.jpg


حمید گودرزی متولد ۱۳۵۶، فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.همسر او ماندانادانشوراست.

سحر ولدبیگی

/Media/Image/1392/09/23/635226382157195798.jpg
سحر ولدبیگی (زاده ۱۳۵۶، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح است.وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

پیام دهکُردی


او(۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶،شهرکرد ) بازیگر سینما و تئاتر و کارگردان ایرانی و مدرس توانای فن بیان و بازیگری است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر از دانشگاه تهران است. پیش از آن دهکردی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه تهران گرفته بود.
 


الهام حمیدی

/Media/Image/1392/07/27/635177381908944402.jpg


الهام حمیدی ( زاده ۱۳۵۶، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.او در فیلم هایی هم چون خیلی دور، خیلی نزدیک ،بچه‌های ابدی ،ملک سلیمان ،سه درجه تب ،اخلاقتو خوب کن ،راه بهشت و گهواره ای برای مادربازی کرده است.او متاهل است.

پژمان جمشیدی

 

/Media/Image/1392/09/04/635209942174367260.jpg


پژمان جمشیدی (زاده ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ - تهران) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. وی در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد. پژمان جمشیدی تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده است.وی در سال ۱۳۹۲ در سریال پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرده است. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته است

مریم ضیغمی/ آخرین خبر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
۰
۰
خوب بود

نیازمندی ها