خبر خوش مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای کارفرمایان

بدهی بیمه ای کارگاه‌ها تا 48 ماه تقسیط می‌شود

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی:

مهلت اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای تمدید نمی شود

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به در دست اجرا بودن قانون بخشودگی جرایم بیمه ای گفت :این مهلت قانونی تا 19 دی جاری تعیین شده است و زمان آن تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۶۲۹۹۸۹
مهلت اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای تمدید نمی شود

سید تقی نوربخش امروز پنجشنبه در جریان بازدید از شعب منتخب تامین اجتماعی شهر زرقان شیراز از صاحبان واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی خواست برای بهره مند شدن از این بخشودگی در مدت زمان باقی مانده اقدام کنند.

وی افزود: تسهیلاتی کم نظیر همچون بخشودگی 100 درصد جرائم معوق حق بیمه و اقساط اصل حق بیمه در نظر گرفته شده است و انتظار داریم فعالان بخش های صنعتی، خدماتی و کشاورزی از این مزایا در فرصت یاد شده استفاده کنند.

نوربخش همچنین برضرورت توجه هر چه بیشتر به واحد های صنعتی و کشاورزی و روان سازی پرداخت غیر حضوری حق بیمه تاکید کرد و گفت:پرداخت بموقع حق بیمه کارفرمایان، گامی موثر برای توسعه فعالیت ها و عرضه خدمات مطلوب این نهاد بیمه گر است.

مدیرعامل تامین اجتماعی کشور همچنین از کارفرمایان خواست تا نسبت به پرداخت به موقع حق بیمه کارگران در واحد های صنعتی و کشاورزی و صنوف مختلف اقدام کنند.

در این بازدید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مسائل و مشکلات بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران شهر زرقان را مورد بررسی قرار داد و برای حل برخی از این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

شعبه تامین اجتماعی زرقان به عنوان یکی از قطب های اصلی صنعتی وکشاورزی استان فارس بیش از 15 هزار نفر بیمه شده اصلی را تحت پوشش دارد.

شهر زرقان در 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

رییس سازمان تامین اجتماعی کشور امروز (پنجشنبه) به استان فارس سفر کرده و مقرر شده است در جریان اقامت دو روزه خود در این استان ، عصر امروز با حضور وی بخش قلب بیمارستان شهید بهشتی تامین اجتماعی شیراز نیز به بهره برداری رسد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها