کارشناس سیاسی سوری گفت: زندانیان عربستانی برای جنگ با مردم سوریه وارد این کشور شده اند.
کد خبر: ۶۲۹۹۳۲
زندانیان عربستان برای جنگ وارد سوریه شده اند

طالب ابراهیم در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم از دمشق درباره ادامه حمایت های قطر از تروریست های مسلح در سوریه گفت: حمایت های قطر از تروریست ها در سوریه مسئله ای جدیدی نیست.

اسامه بن لادن سرکرده سابق القاعده حضور طولانی مدتی در قطر داشت. در حال حاضر رسانه های آمریکا به حمایت های قطر از تروریست ها اشاره می کنند.

به نظر می رسد انتشار این گزارش ها باعث شده است دولت آمریکا بیش از پیش موضع واقعگرایانه تری در تعامل با بحران سوریه داشته باشد.

در صورتی که آمریکا بخواهد در تعامل با تروریست ها نگاه واقع بینانه ای داشته باشد باید رژیم های آل ثانی و آل سعود را در فهرست رژیم های تروریستی قرار دهد تا بحران تروریسم در جهان پایان یابد.

این رژیم ها ادعا می کنند از گروه به اصطلاح ارتش آزاد در سوریه حمایت می کنند این در حالی است که چنین ارتشی در این کشور وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر سه گروه مسلح اصلی در اراضی سوریه حضور دارند که شامل گروه جبهه اسلامی به رهبری زهران علوش بوده که افراطی تر از جبهه النصره و القاعده است.

نیروهای وابسته به جبهه اسلامی وارد شهر عدرا شدند و مردم را زنده زنده سوزاندند. زمانی که نیروهای ارتش سوریه تلاش کردند شهر عدرا را آزاد کنند نیروهای وابسته به جبهه اسلامی کودکان را از بام منازل به پایین می انداختند و از این کودکان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

جبهه النصره و داعش گروه های دوم و سوم فعال در سوریه هستند. به نظر می رسد قطری ها از جبهه النصره و سعودی ها از داعش حمایت می کنند.

گزارش های مختلف نشان می دهد مقامات عربستانی صدها زندانی را در این کشور آزاد کردند تا برای جنگ به سوریه بروند تا به کشتار شهروندان سوری مشغول شوند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها