پس از آن‌که تهران در این هفته میزبان وزیر خارجه ایتالیا بود، خبرگزاری ایرنا به نقل از یک منبع مطلع نوشت: رادوسلاو سیکورسکی، وزیر امور خارجه لهستان و کارل بیلدت، وزیر امور خارجه سوئد طی دو ماه آینده به تهران سفر می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۹۹۱۶
وزیران خارجه لهستان و سوئد در راه تهران

پیش از این، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان از سفر تعداد بیشتری از وزیران امور خارجه کشورهای اروپایی به تهران خبر داده بود.

سفر استراو به ایران در نیمه دوم دی

عباسعلی منصوری‌آرانی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس، درباره زمان سفر هیات پارلمانی انگلیس به سرپرستی جک استراو وزیر خارجه پیشین این کشور به تهران گفت: سه‌شنبه (سوم دی) با رایزنی‌های که با محمدحسن حبیب‌الله‌زاده کاردار غیرمقیم ایران در انگلیس داشتم، قرار بر این شد تا هیات پارلمانی انگلیس به سرپرستی جک استراو نیمه دوم دی ماه به تهران سفر کند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس افزود: هیات پارلمانی انگلیس در سفر به تهران با علی لاریجانی رئیس مجلس، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس و برخی مقامات سیاسی کشور دیدار می‌کند.

واکنش بابک زنجانی به نامه اخیر 12 نماینده

پس از آن‌که 12 نفر از نمایندگان اصولگرای شاخص مجلس در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا خواستار پیگرد بابک زنجانی شدند، این میلیاردر پرحاشیه دیروز در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: امروز تلاش‌های من آزاردهنده شده، ولی چون یک‌بار من را ندیده‌اید و حتی نمی‌دانید چه کرده‌ام قضاوت سالمی نکردید؛ با عرض معذرت حتی شما نمی‌دانید من بابت این زحماتی که کشیده‌ام آیا پرونده قضایی دارم یا خیر و دست به دامان دستگاه‌‌ها شده‌اید، در صورتی که اگر یک‌بار از خودم می‌خواستید با کمال میل و افتخار با مدرک و دلیل نشان می‌دادم جرثومه نیستم و یک قهرمان بودم.

وی افزوده است: آن‌قدر دستگاه‌های نظارتی در کشور فعالند که بعید است کسی در این حجم کاری فساد کند و همه نگاه کنند. در بخش دیگری از یادداشت زنجانی آمده است: در هر صورت من کار کرده‌ام، شاید اشتباهی در کار من دیده شود، ولی حتما خطا نکرده‌ام و کسی با این حجم کار احتمال اشتباهش هست، ولی یادآور می‌شوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته‌ام و برای خدمت به کشور کار کرده‌ام و چیزی برای از دست دادن ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها