شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید « کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۲۹۹۱۴
من جرثومه فساد نیستم، من قهرمانم

کیهان: بازهم تقصیر کیهان بود!

روزنامه کیهان نوشت: آکادمی تلویزیون همجنس‌گرایان به دلیل افتضاحات اخلاقی بطور موقت تعطیل شد. آکادمی موسیقی تلویزیون بهایی «من و تو» که هر ساله در قالب مسابقه خوانندگی برگزار می‌شد، برای در امان ماندن از نقد مخاطبان و به فراموشی سپردن افتضاحات اخلاقی در آن، امسال برگزار نمی‌شود.

در سال‌های گذشته، افرادی به عنوان خواننده برگزیده از سوی بینندگان معرفی شدند که بعدها زمزمه تبانی آن افراد با عوامل تلویزیون من و تو شنیده شد.

سال گذشته تجاوز «تیام بصیر» از عوامل من و تو به یکی از دختران برگزیده سال و خودکشی این خواننده، موضوعی بود که پریسا سحرخیز - مجری جدا شده از من و تو- اقدام به افشای آن کرد و یک رسوایی بزرگ برای من و تو به ارمغان آورد.

هرچند بعد از افشای این عمل قبیح دختری که بعدها خودکشی کرد، با تهدید و تطمیع باند من و تو در روبروی دوربین قرار گرفت و اصل ماجرا را به صورت تصنعی تکذیب کرد! اما تجاوز رها اعتمادی [اعتماد] گرداننده اصلی برنامه آکادمی و یکی از تصمیم‌گیران من و تو، به پسربچه 11ساله و دستگیری وی به جرم قاچاق مواد مخدر افتضاح دیگر آکادمی بود.

اعتمادی از عوامل میدانی فتنه 88 بود که یک بهایی دوآتشه حساب می‌شود. پدر وی حسن اعتماد دبیر اتاق خبر «من و تو»ست و برادر اعتماد نیز، آشپز دربار پهلوی بوده است.

آکادمی موسیقی تلویزیون من و تو، به دامی برای دختران علاقه‌مند به موسیقی در خارج از کشور تبدیل شده بود. دامی که بانی آن کیوان و مرجان عباسی، صاحبان من و تو و از گردانندگان باند قاچاق دختران به کانادا و آمریکاست.

گفتنی است تلویزیون بهایی «من وتو» افشاگری کیهان را عامل اعتراض به آکادمی همجنس بازان اعلام کرده است!

تقصیر پروتکل بود!

کیهان آورده است: رئیس هیات اعزامی پارلمانی اروپا به ایران که پیش از این اختلاف فرهنگی را عامل رفتار بی‌ادبانه خود با هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت عنوان کرده بود، این بار در مصاحبه اختصاصی با بی‌بی‌سی، خبر نداشتن از پروتکل را بهانه این کار معرفی کرد!
کرونبرگ در پاسخ به سؤالی در مورد ماجرای مربوط به دیدار او و همراهانش با هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت که ماجرا به بی‌اطلاعی او از پروتکل بازمی‌گردد.
او مدعی شد که موضوع «هیچ ارتباطی با بی‌احترامی نداشت. میزبان به ما گفت بنشینیم و من از رسم بلند شدن اصلاً خبر نداشتم.»

رئیس هیات اعزامی پارلمانی اروپا به ایران در دیدار با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هنگام ورود وی از جای خود برنخاست که این اقدام با واکنش گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی مواجه شد.
همچنین در حالی که هنوز مرجع صدور مجوز و لابی‌های پشت پرده برای دیدار این هیات با دو فتنه‌گر در سفارت یونان مشخص نشده است، کرونبرگ در این مصاحبه اعلام کرد قصد داشته با سران فتنه نیز ملاقات کند که اجازه این ملاقات صادر نشده است.

مژدگانا که گربه عابد شد!

کیهان نوشت: یکی از وکلای پرونده فساد بزرگ بانکی در گفت‌وگویی با یک خبرگزاری تهدید کرده است که اجرای حکم اعدام محکومین پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی خصوصا مجرم اصلی (مه‌آفرید امیر خسروی) تبعات و توالی بسیاری در پی خواهد داشت. این وکیل مدافع بر کرسی قضاوت نشسته و ادعا کرده مبنای حکم شرعی درباره افساد فی الارض برای 4 مفسد اقتصادی متزلزل است!

این آقای وکیل بدون آنکه به جرایم و فساد گسترده این مفسدان اقتصادی در پرونده فساد بزرگ مالی اشاره کند به این به اصطلاح دلیل روی آورده است که چون در این پرونده دماء 4 نفر مسلمان مطرح است، اجرای چنین حکمی محل تامل است.

وکیل مه‌آفرید عامل اصلی فساد بزرگ بانکی در پایان نتیجه گرفته است: تصور نمی‌کنم با توجه به شرایط بین‌المللی کسی موافق اعدام این 4 نفر آن هم به اتهام‌های اقتصادی باشد؛ خصوصا اینکه مه‌آفرید با رد اتهام اخلال در نظام اقتصادی بابت پرداخت رشوه اعلام ندامت و توبه کرده است.

استدلال عجیب این آقای وکیل در دفاع از موکلی که جرمش اخلال در نظم اقتصادی است و میلیاردها تومان به بیت‌المال مسلمین ضربه زده است در حالی است که اخلال وی در نظام اقتصادی بسیار خانواده‌ها را به عزا نشانده و نه فقط حیثیت و آبروی بسیاری از آبروداران بلکه سلامت سیستم اقتصادی کشور را بر زمین ریخته است و جنایات دیگری که فهرست آن هم به درازا می‌کشد.

سوال این است که موضوع «شرایط بین‌المللی» در کجای متون و نصوص قانونی آمده است که آقایان با ژست وکیل و حقوقدان به آن استناد می‌کنند؟!

همچنین یادآور می‌شود؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای دادستان کل کشور در نشستی خبری در جمع خبرنگاران درباره وکلای پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی گفته بود: در این پرونده برخی از وکلا قراردادهای کلانی منعقد کرده‌اند که در یک مورد وکیلی قرارداد 10 میلیاردی با موکل و خانواده موکل منعقد کرده که براساس قانون باید برگه وکالت و قرارداد را به دادگاه ارائه می‌داد، اما در برگه‌ قرارداد نوشته شده بود، یک میلیارد تومان. وکیل دیگری اعلام کرده است من به صورت مجانی وکالت متهم را به عهده می‌گیرم ولی بعدا خبر رسید که پول گرفته است که تمامی این موارد قابل پیگیری است.

این نکته نیز گفتنی است که توبه یک جنایتکار به رابطه او با خدای متعال مربوط است و نه تنها در قوانین اسلامی بلکه در هیچ یک از نظام‌های حقوقی دنیا، توبه جنایتکار مانع از مجازات وی نخواهد بود. و البته از وکیلی که در یک قلم مبلغ 10 میلیارد تومان حق وکالت گرفته است، اینگونه مزخرفات دور از انتظار نیست و به قول حجت‌الاسلام اژه‌ای، اقدام وی نیز قابل پیگیری قضایی است و انتظار آن است که دستگاه قضایی کشور در پیگیری جرایم وی کوتاهی نکند.

فایننشال تایمز: اصلاح‌طلبان نیازمند کمک غرب هستند!

کیهان در پایان آورده است: یک روزنامه انگلیسی در یکی از تازه‌ترین یادداشت‌های خود بر رابطه تنگاتنگ مدعیان اصلاحات با مقامات کشورهای بیگانه تاکید می‌کند.

فایننشال تایمز می‌نویسد:‌ «چیزی که اصلاح‌طلبان به خوبی متوجه شده‌اند این است که ادامه حیات و بقایشان وابسته به سیاست خارجی دولت جدید در رابطه با قدرت‌های غربی است. یعنی به عبارتی ایالات متحده ناجی آنها خواهد بود! آنها می‌دانند حل مسئله هسته‌ای در دولت فعلی، [چون ادامه سیاست خارجی اصلاحات است] باعث حیات دوباره و قدرت گرفتن آنها خواهد شد.»
در یادداشت این روزنامه‌ انگلیسی علت شکست اصلاح‌طلبان به صراحت عنوان می‌شود:‌ «اگر مذاکرات هسته‌ای که طی آنها ایران کلیه فعالیت‌های خود را تعلیق کرده بود با شکست مواجه نمی‌شد [به این معنی که ایران به ذلت و خواری مقابل غرب ادامه می‌داد] اصلاحات هنوز هم یک جریان پویا و زنده بود.»

به گزارش پایگاه خبری 598، فایننشال تایمز تاکید می‌کند که اصلاح‌طلبان در ایران نیاز به حمایت غرب برای ایجاد تغییرات درکشورشان دارند.

جام جم: وزیران خارجه لهستان و سوئد در راه تهران

روزنامه جام جم نوشت: پس از آن‌که تهران در این هفته میزبان وزیر خارجه ایتالیا بود، خبرگزاری ایرنا به نقل از یک منبع مطلع نوشت: رادوسلاو سیکورسکی، وزیر امور خارجه لهستان و کارل بیلدت، وزیر امور خارجه سوئد طی دو ماه آینده به تهران سفر می‌کنند.پیش از این، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان از سفر تعداد بیشتری از وزیران امور خارجه کشورهای اروپایی به تهران خبر داده بود.

سفر استراو به ایران در نیمه دوم دی

جام جم آورده است: عباسعلی منصوری‌آرانی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس، درباره زمان سفر هیات پارلمانی انگلیس به سرپرستی جک استراو وزیر خارجه پیشین این کشور به تهران گفت: سه‌شنبه (سوم دی) با رایزنی‌های که با محمدحسن حبیب‌الله‌زاده کاردار غیرمقیم ایران در انگلیس داشتم، قرار بر این شد تا هیات پارلمانی انگلیس به سرپرستی جک استراو نیمه دوم دی ماه به تهران سفر کند.به گزارش خانه ملت، نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس افزود: هیات پارلمانی انگلیس در سفر به تهران با علی لاریجانی رئیس مجلس، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس و برخی مقامات سیاسی کشور دیدار می‌کند.

واکنش بابک زنجانی به نامه اخیر 12 نماینده

جام جم در پایان نوشت: پس از آن‌که 12 نفر از نمایندگان اصولگرای شاخص مجلس در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا خواستار پیگرد بابک زنجانی شدند، این میلیاردر پرحاشیه دیروز در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: امروز تلاش‌های من آزاردهنده شده، ولی چون یک‌بار من را ندیده‌اید و حتی نمی‌دانید چه کرده‌ام قضاوت سالمی نکردید؛ با عرض معذرت حتی شما نمی‌دانید من بابت این زحماتی که کشیده‌ام آیا پرونده قضایی دارم یا خیر و دست به دامان دستگاه‌‌ها شده‌اید، در صورتی که اگر یک‌بار از خودم می‌خواستید با کمال میل و افتخار با مدرک و دلیل نشان می‌دادم جرثومه نیستم و یک قهرمان بودم.

وی افزوده است: آن‌قدر دستگاه‌های نظارتی در کشور فعالند که بعید است کسی در این حجم کاری فساد کند و همه نگاه کنند. در بخش دیگری از یادداشت زنجانی آمده است: در هر صورت من کار کرده‌ام، شاید اشتباهی در کار من دیده شود، ولی حتما خطا نکرده‌ام و کسی با این حجم کار احتمال اشتباهش هست، ولی یادآور می‌شوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته‌ام و برای خدمت به کشور کار کرده‌ام و چیزی برای از دست دادن ندارم.

تهران امروز: تصمیم اصلاح‌طلبان برای راه‌اندازی 50 سایت خبری

روزنامه تهران امروز نوشت: در روزهای گذشته و با افزایش مخالفت‌ها با انتشار روزنامه‌های اصلاح‌طلب، برخی اخبار از افزایش تمایل اصلاح‌طلبان برای حضور در فضای مجازی حکایت دارد. به گزارش هشت صبح، برخی اخبار از تلاش برخی مدیران رسانه‌ای اصلاح‌طلب برای راه‌اندازی 50 سایت خبری در ماه‌های آینده حکایت دارد. بنابراین گزارش تلاش می‌شود بودجه این سایت‌ها از طریق تماس با افراد تاثیر گذار این جبهه و برخی مقامات دولتی متمایل به اصلاح‌طلبان تامین شود. راه‌اندازی این سایت‌های خبری با هدف هجمه به اصولگرایان از سویی و جهت دهی به افکار عمومی در کوتاه مدت برای انتخابات مجلس و برای بلند مدت در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی است. طیف رسانه‌ای اصلاح‌طلبان معتقدند فضای سایبری و سایت‌های پرمخاطب کشور در اختیار اصولگرایان است و امیدوارند با راه‌اندازی این سایت‌ها بتوانند خلأ حضور خود در این فضا را جبران کنند.

من جرثومه فساد نیستم، من قهرمانم

تهران امروز آورده است: به دنبال ارسال نامه ای از سوی 12 نفر از نمایندگان شناخته شده مجلس خطاب به سران قوا برای پیگیری پرونده بابک زنجانی وی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد زنجانی در واکنش به این موضوع طی ‌یک نامه سرگشاده خطاب به 12 نفر از نمایندگان مدعی شد تمام زندگی، ابرو و زحماتش را برای ابادی کشور و خط ولایت بکار برده است. زنجانی از اینکه نمایندگان وی را «جرثومه فساد» خواندند ابراز گلایه کرد و نوشت:‌«شرمنده شما هستم که باعث شدم با قصاص قبل از جنایت اخرتتان را به دنیایتان بفروشید» زنجانی در بخش دیگر از این نامه اتهامات نمایندگان را رد کرد و نوشت«من هیچ حرفی برای جرم‌هایی که زدید ندارم چون سابقه شما برادران آنقدر زیاد و مقدس است که اجازه هیچ پاسخی را به خود نخواهم داد حتما تجربه شما و علم غیب شما از هر محکمه ای بالاتراست.»

جالب آنکه زنجانی در اظهاراتی عجیب مدعی شده نتیجه راه او و نمایندگانی که علیه‌اش نامه نوشتند به خط ولایت می رسد. وی در این رابطه می نویسد« در زمان جنگ که من و امثال من در پناهگاها استراحت می‌کردیم شما عزیزان شجاعانه در برابر ظلم و ستم و تجاوز بیگانگان از جانتان گذشتید و ایستادید ایا واقعا تمام کارهای شما عزیزان بدون اشتباه بوده؟ آیا در زمان مشکل کسی بود به شما جورثومه فساد خطاب کند؟ و دست به دامان قوای سه‌گانه شود؟ خیر نبود چون نتیجه راه من و شما در انتها به خط ولایت رسیدن است و فقط تفاوت من با شما یک کاتالیزور است. اینکه شما با یک گروه و حزب به نتیجه نهایی ولایت می‌رسید ولی من بدون حزب و گروه به ولایتم اعتقاد دارم و زندگیم را فدا می‌کنم.» زنجانی با بیان اینکه «جورثومه نیستم و یک قهرمان بودم» افزود: آنقدر دستگاه های نظارتی در کشور فعالند که بعید است کسی در این حجم کاری فساد کند و همه نگاه کنند. محض اطلاع در خصوص موضوع نفت پرونده در شعبه شش ماه‌هاست در حال بررسی است.

اصولگرایان مدل جدیدی برای انتخابات طراحی کنند

تهران امروز در خاتمه نوشت: مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درخصوص سازوکار اصولگرایان برای انتخابات، اظهار داشت: سازوکار اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری با اقدام برخی از افراد به شکست انجامید، در صورتی که همین سازوکار در انتخابات شوراها، مجلس و ریاست‌جمهوری سابق پاسخ داد و به همین جهت معتقدم بزرگان باید دور هم بنشینند و مدل جدیدی را برای انتخابات آینده طراحی کنند. وی درباره «منظور شما از بزرگان چیست؟» تصریح کرد: بالاخره در جامعه روحانیت آیت‌الله مهدوی‌کنی موثر هستند، ضمن اینکه افراد تاثیرگذاری هم در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور دارند که می‌توانند درباره مدل انتخابات با هم صحبت کنند، البته به‌اعتقاد بنده باید در انتخابات به چهره‌های جدید توجه کرد و به‌عبارتی نوآوری داشت. عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در پایان تصریح کرد: نباید فقط در حرف به بزرگان روی آورد، بلکه باید در عمل نشان داد،. دیدیم برخی از آقایان در انتخابات ریاست‌جمهوری یادداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی برای رسیدن به وحدت را نپذیرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها