واکنش بابک زنجانی به نامه نمایندگان

بابک زنجانی در صفحه شخصی خود در فیس بوک به نامه نمایندگان مجلس درباره خود واکنش نشان داد و نوشت: اگراز خودم میخواستید با کمال میل و افتخار با مدرک و دلیل نشان می دادم جورثومه نیستم و یک قهرمان بودم.
کد خبر: ۶۲۹۶۵۶
واکنش بابک زنجانی به نامه نمایندگان

به گزارش نامه نیوز، زنجانی گفت:از اینکه زحمتهای کشیده شده من در شرایط سخت کشور در عرض سه سال نزد شما به جورثومه فساد تبدیل شده و من را انقدر مفسد میدانید که همه با هم دست به دست داده اید تا این فساد ایجاد شده را تمیز دهید باید بگویم واقعا شرمنده خودم و شما برادرانم

امروز تلاش های من آردهنده شده ولی چون یکبار من را ندیده اید وحتی نمی دانید چه کرده ام قضاوت سالمی نکردید با عرض معذرت حتی شما نمیدانید من بابت این زحماتی که کشیده ام آیا پرونده قضایی دارم یا خیر و دست به دامان دستگا ها شده اید در صورتی که اگر یکبار از خودم میخواستید با کمال میل و افتخار با مدرک و دلیل نشان میدادم جورثومه نیستم و یک قهرمان بودم

دیگ تحریمها علیه ایران همچنان بجوشد!

سفیر رژیم اشغالگر قدس در آمریکا با بیان ادعاهایی، بر لزوم استمرار و تشدید تحریمهای ایران به منظور برچیده شدن برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد.

پایگاه اینترنتی نشریه میامی هرالد در گزارشی اعلام کرد ران درمر (Ron Dermer) سفیر اسرائیل در آمریکا در مصاحبه‌ای با میامی هرالد به تشریح دیدگاه های خود درباره مسائل مختلف از جمله برنامه هسته ای ایران پرداخت.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه به مسئله هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: این مسئله ، جدی ترین مسئله پیش روی اسرائیل است و بیشترین اولویت را برای نخست وزیر اسرائیل دارد. اگر گروه پنج بعلاوه یک بتواند در برچیدن برنامه هسته ای ایران موفق باشد، هیچ کشوری به اندازه اسرائیل خوشحال نخواهد بود. نگرانی ما این است که این توافق ( ژنو) برنامه هسته ای مذکور را برنچیند. نداشتن عزم و انگیزه لازم سبب می‌شود رسیدن به راه حل دیپلماتیک و حل و فصل مسالمت آمیز این مسئله بسیار دشوارتر شود.

این مقام اسرائیلی در بخش دیگری از سخنانش گفت اسرائیل مایل است تحریمها علیه ایران ادامه پیدا کند. این درحالی است که توافق نامه موقت ژنو سبب کاسته شدن بخشی از تحریم‌های ایران شده است.

ارتباط دستگیری‌های اخیر در ترکیه با ایران

به عقیده این کارشناسان دستگیری وسیع در بین مقام های اقتصادی دولت ترکیه و مرتبطان آنها و همچنین برخی از اشخاص حقیقی که درگیر فعالیت های تجاری بوده اند احتمالا تلاشی برای ضربه زدن به توان ایران برای مقابله با تحریم هاست.

به گزارش ایران هسته ای، این کارشناسان می گویند به نظر می رسد اراده ای درون ترکیه و با هدایت خارجی شکل گرفته و می خواهد فعالان اقتصادی مرتبط با ایران را بهانه های مبهم و در مواردی واهی از تدام تجارت با ایران بازدارد.

 فرانسیس ریکاردونه سفیر امریکا در آنکارا پشت پرده برخی از این تحولات قرار دارد و وی با سفرای عربستان و اسراییل در آنکارا در تماس نزدیک است.

قصد توهین به هاشمی نداشتیم

«تاریا کرونبرک» سرپرست هیئت پارلمانی اروپا در سفر به تهران در گفت و گویی که با شبکه دولتی انگلیس(بی بی سی) داشت ضمن تاکید بر این مسئله که قصد توهین به هاشمی را نداشته، عنوان کرد که این اتفاق به واسطه آن رخ داده که پروتکل چنین دیداری برای او مشخص نبوده است.

او گفت: برای ما صندلی آورده بودند و میزبان به ما گفت بنشینیم و ما نشستیم.  من از رسم بلند شدن اصلا خبر نداشتم. پروتکل برای ما مشخص نبود که باید بایستیم یا بنشینیم و به هیچ عنوان قصد بی احترامی نداشتیم.

این مقام اروپایی در پاسخ به این پرسش که درخواست برای ملاقات با چه اشخاصی در تهران داشته اند گفت: می‌خواستیم با خانواده زندانیان سیاسی و با کسانی که در حصر خانگی هستند، یعنی موسوی و کروبی ملاقات کنیم که البته امکان نداشت. دیدار نسرین ستوده و جعفر پناهی نیز از آن جهت اهمیت داشت که از سوی اتحادیه اروپا برنده جایزه ساخاروف اعلام شده بودند. سفارت یونان نیز به عنوان حافظ منافع اتحادیه اروپا در ایران، زمینه دیدار با این دو نفر را فراهم کرد.

سرپرست هیئت پارلمانی اروپا در سفر به تهران همچنین ادعا کرد محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر ایران درباره پرونده موسوی و کروبی گفته روند قضایی در مورد پرونده آنها در آینده نزدیک آغاز خواهد شد؛ ادعایی که هنوز از سوی طرف ایرانی درباره اصالت آن اظهارنظری نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مصطفی
Canada
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
۰
۰
بابك زنجانی در طول سه سال زحمت كشیده وبیست وچهار هزار میلیارد تومان از بیت المال برده است چرا موی دماغ او می شوید،گناه دارد .
مرتضی خاكپور
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
۰
۰
ورود بابك زنجانی را به جرگه رزمندگان

و جانبازان زیر 25 ٪ تبریك می گویم .


http://mkhakpour9.persianblog.ir
1
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
۰
۰
میشه لطفا اقای زنجانی راه قهرمان شدن را به همه اموزش بده!!!!

نیازمندی ها