جعل آرای قضایی برای کلاهبرداری‌های میلیونی

مامور بانفوذ و همدستش دستگیر شدند

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان سرخس خراسان رضوی باند جاعلان فیش های بانکی ترخیص کالای گمرگی با بیش از 1400 فقره جعل شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۸۵۹۰
انهدام باند جاعلان فیش های بانکی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا روحی فرمانده انتظامی شهرستان سرخس گفت: در پی خبری مبنی بر جعل فیش های بانکی برای ترخیص کالای گمرگی توسط تعدادی از نمایندگان شرکت های خدمات گمرگی مستقر در راه آهن شهرستان سرخس موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی یکی از افراد جاعل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: در بازجویی های فنی به عمل آمده فرد جاعل به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت چندی قبل با همکاری یکی از دوستانم پس از تهیه فیش های بانکی اقدام به جعل مبالغ آنها می کردیم و به مشتریان بانک ها که تحمل صف طولانی نداشتند، می فروختیم.

وی تصریح کرد: با دستگیری همدست متهم و بازجویی تکمیلی چهار نفر دیگر از اعضای این باند شناسایی که در این رابطه متهمان طی عملیات های مجزای پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به کشف 1432 فقره فیش جعلی در رسیدگی به این پرونده بزرگ جعل و کلاهبرداری تقریبی یک میلیارد ریالی خاطر نشان کرد: با پیگیری مقام قضایی این مبلغ از حساب شرکت های خاطی به حساب دولت واریز و تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
با سلام . شناسایی و دستگیر ی این افراد توسط كاركنان گمرك سرخس انجام گردیده و تحویل پلیس اگاهی سرخس شد.اما فرمانده انتظامی هیچ گونه اطلاع رسانی بابت زحمات كاركنان گمرك انجام نداده

نیازمندی ها