با هوشیاری ماموران پلیس اطلاعات استان البرز جاعلان حرفه ای اسکناس های جعلی که به صورت خانوادگی اقدام به جعل اسکناس و مدارک هویتی می کردند درحین امحاء مدارک جرم در ماشین لباسشویی، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۷۵۲۹۰
ماشین لباسشویی هم نتوانست جاعلان را نجات دهد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حبیب الله صادقی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر تهیه و توزیع اسکناس های جعلی، مدارک هویتی و نگهداری سلاح و مهمات از سوی فردی به نام «ی- و» با همکاری همسر و یکی از دوستان خود در منطقه دولت آباد کرج پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، پس از اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه سردسته باند را تحت نظر قرار داده و با کنترل ترددهای نامبرده در نهایت در یک فرصت مناسب وارد مخفیگاه متهمان شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز گفت: ماموران در حین ورود به منزل، متهم را در حالیکه در حال از بین بردن کلیه آلات جرم با استفاده از ماشین لباسشویی بود، دستگیر و پس از انتقال مدارک جرم به خارج از ماشین لباسشویی، 2 نفر دیگر از متهمان به نام های «س ن» و «ن م» را به همراه 8 میلیون و 400 هزار تومان اسکناس 10 هزار تومانی جعلی، تعدادی مدارک شناسایی، یک عدد مهر جعلی ژله ای، مقادیری مواد مخدر، یک دستگاه برش کاغذ اسکانس جعلی، تعداد دو دستگاه چاپگر رنگی و مقادیر زیادی اوراق چاپ اسکناس جعلی دستگیرکردند.

سرهنگ صادقی افزود: متهمان در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر جعل اسکناس و مدارک هویتی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها