خطوط بدهکار و قطع‌ همراه اول از اول اسفند سلب امتیاز می‌شود

همراه اول اعلام کرد: مشترکانی که به دلیل بدهی دچار قطع سیمکارت شده‌اند، اگر تا اسفندماه بدهی خود را پرداخت نکنند، خطوط آنها قطع و سلب امتیاز خواهدشد.
کد خبر: ۶۲۸۴۱۹

به گزارش فارس، این اپراتور مخابراتی در اطلاعیه‌ای افزود: مشترکانی که بدلیل بدهی، خطشان قطع شده، اگر آخرین قبض خود را از تاریخ یکم دی تا 30 بهمن ماه 92 پرداخت کنند، مشمول هدیه مکالمه رایگان درون شبکه (شبکه همراه اول و تلفن ثابت) می‌شوند.

بر اساس این گزارش، مشترکانی که مبلغ بدهی‌شان در زمان پرداخت بیش از 200 هزار تومان بوده و قبل از سال 92 قطع بدهی شده‌اند، «یک ماه» مکالمه رایگان درون شبکه و مشترکانی که مبلغ بدهی آنها در زمان پرداخت کمتر از 200 هزار تومان و قبل از آغاز سال 92 به علت بدهی قطع شده‌اند، «یک هفته» مکالمه رایگان درون شبکه هدیه خواهند گرفت.همچنین مشترکانی که در سال 92 قطع بدهی شده‌اند، در صورت پرداخت صورتحساب خود، «یک روز» مکالمه درون شبکه رایگان هدیه می‌گیرند.

همراه اول تصریح کرد: اما پس از یکم اسفندماه، همراه اول طبق ضوابط و مقرراتی که متعاقبا اعلام خواهد شد، نسبت به سلب امتیاز خط مشترکان قطع بدهی که قبوض خود را پرداخت نکرده‌اند، اقدام خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها