همدستی 2 مرد و یک زن در قتل مرد رستوران‌دار

مرد تهرانی پس از پی بردن به ارتباط پنهانی همسرش با مردی غریبه، با همدستی عموی همسرش، مرد جوان را به باغی در ملارد کشانده و او را خفه کرده بودند که همراه زن خیانتکار از سوی پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۵۵۹۶
همدستی 2 مرد و یک زن در قتل مرد رستوران‌دار

به گزارش جام‌جم، عصر دوازدهم مرداد 1390 مردی در اصیل‌آباد شهریار منتهی به جاده رباط‌کریم، با مشاهده خودروی پرایدی که در حاشیه جاده متوقف بود و راننده آن حرکت نمی‌کرد به اوضاع مشکوک شد و به سمت راننده رفت، اما دست و پای مرد جوان بسته و نفس نمی‌کشید.

مرد رهگذر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شهریار در غرب استان تهران تماس گرفت و موضوع را به ماموران اطلاع داد.

در پی این تماس، کارآگاهان جنایی با حضور در محل، موضوع را به بازپرس ولایی کبریا، کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش دادند و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

در بررسی خودروی پراید نیز مدارکی که هویت مقتول را نشان دهد، پیدا نشد و خودرو به پارکینگ پلیس انتقال یافت. با شروع تحقیقات برای دستگیری عاملان جنایت و برملا شدن هویت مقتول، ماموران اطلاع یافتند خانواده‌ای به پلیس آگاهی تهران مراجعه و گم شدن پسر جوان خود را که صاحب یک رستوران بوده، گزارش کرده‌اند که مشخصات فرزند آنها با مقتول مطابقت داشت.

به این ترتیب این خانواده تهرانی به پلیس آگاهی شهریار احضار و در تحقیق از آنها معلوم شد فرزندشان روز حادثه برای انجام کاری با خودروی پرایدش خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته است. در ادامه با حضور این خانواده در پزشکی قانونی، هویت مقتول تائید شد.

کارشناسان پزشکی قانونی نیز نظر دادند مرد جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده است.به این ترتیب شواهد نشان می‌داد صاحب رستوران در مکان دیگری به قتل رسیده و جسدش به این محل منتقل شده است.

تحقیقات گسترده پلیس برای رازگشایی از پرونده ادامه داشت تا این که ماموران اطلاع یافتند مقتول با زن جوانی به نام سمیه در ارتباط بوده که این زن پس از مرگ وی به طرز مرموزی ناپدید شده است.

با مشخص شدن این موضوع، این زن به عنوان مظنون به قتل تحت‌تعقیب قرار گرفت تا این که روز چهارشنبه بیستم آذر امسال ـ در حالی که دو سال از وقوع این حادثه می‌گذشت ـ وی همراه شوهرش به نام «ناصر» دستگیر شد.

متهمان به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند و شوهر سمیه به جرمش با همدستی عموی همسرش اعتراف کرد.

اعتراف به جنایت

متهم به قتل با اشاره به نحوه جنایت گفت: مدتی بود متوجه تغییر رفتار‌های همسرم شده بودم تا این که پی بردم او به من خیانت کرده و با مردی ارتباط پنهانی دارد.

با پی بردن به این موضوع، آنقدر همسرم را کتک زدم که سرانجام گفت یک روز که به عنوان مسافر سوار خودروی مقتول شده، با او ارتباط دوستی پیدا کرده و چند بار هم به رستوران وی در تهران رفته است و همچنان با وی ارتباط پنهانی دارد.

وی اضافه کرد: وقتی متوجه این خیانت در زندگی‌ام شدم، از همسرم خواستم اگر می‌خواهد طلاقش ندهم و جانش را نگیرم، با مرد جوان قرار ملاقات بگذارد. سپس موضوع را با عموی همسرم در میان گذاشتم و تصمیم گرفتیم دو نفری مرد رستوران‌دار را به قتل برسانیم.

متهم به قتل یادآور شد: طبق نقشه همسرم، او را به بهانه ملاقات به باغ عمویش در شهرستان ملارد کشاند. پس از ورود مرد جوان به باغ، من و عموی همسرم به او حمله کردیم و پس از بستن دست و پایش، با انداختن طنابی دور گردنش او را خفه کردیم و جسدش را با خودروی خودش به اصیل‌آباد که منتهی به جاده رباط کریم می‌شد، منتقل و همانجا رها کردیم.

در پی اعتراف متهم، همسرش گفته‌های او را تائید کرد. در ادامه همدست او(عموی متهم زن) نیز دستگیر شد و به همدستی با متهمان در ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان از سوی بازپرس ولایی‌کبریا، رئیس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در غرب استان تهران، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
برچسب ها: زن خیانتکار
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
مادر
Switzerland
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
۰
۰
باید همسر خیانتكارت رو ادب میكردی كه جوون مردم رو از راه به در كرده
محمد
Switzerland
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
۰
۰
باید از زنش جدا میشد اگه زنه خوبی بودطرح دوستی نمیریخت بعدشم طرف مثلا با غیرت زده پسررو كشته بعد با زنش دوباره زندگی میكرده!!!!!!!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
۰
۰
خوب زن خیانكارت را می كشتی؛ زن خودش خیانت كرده، مرد غریبه را می كشند!!! بعد با همان زن هم زندگی می كنند. اینها مشكل روانی دارند.
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
۰
۰
كسی كه اینقدر بی غیرته مرد نیست باید خودشو میكشت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
۰
۰
اگه رابطه زنش بامرد غریبه را فهمیده بود طلاقش می داد نه جنایت
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
مرد باید عاقلانه برخورد میكرد و زن خیانتكارش را طلاق می داد و به زندگی عادی خود بر میگشت نه این كه مرد را بكشد و همچنان با زن خیانتكار ادامه زندگی بدهد

نیازمندی ها