حال «مام جلال» خوب است

طی یک سال گذشته که جلال طالبانی، رئیس‌جمهور عراق برای مداوا و به‌دنبال وخامت حالش به برلین آلمان رفته بود، شایعات مختلف و متفاوتی در مورد او در رسانه‌ها منتشر شد.
کد خبر: ۶۲۵۲۳۱
حال «مام جلال» خوب است

در این میان حتی برخی رسانه‌ها خبر مرگ او را منتشر کرده و گروهی نیز پا را فراتر نهاده و صحبت از جانشین او را وسط کشیدند. اما بتازگی تصاویری از رئیس‌جمهور کرد و محبوب عراق منتشر شده که نشان می‌دهد حال مام جلال (لقبی که کردها به طالبانی داده‌اند) عراقی‌ها خوب است.

اتحادیه میهنی کردستان عراق که رهبری آن را جلال‌ طالبانی، بر عهده دارد عصر سه‌شنبه تصاویر جدیدی را از وی در بیمارستانی در آلمان، منتشر کرد که این تصاویر از سلامت کامل طالبانی حکایت دارد. براساس تصاویر منتشر شده، هیرو ابراهیم احمد، همسر جلال نیز کنار وی قرار داشت.

انتشار این تصاویر باعث شد ساکنان منطقه الخضراء واقع در مرکز بغداد به خیابان آمده و جشن و شادی کنند. در همین حال گفته می‌شود با منتشر شدن این تصاویر، هیاتی وابسته به ریاست جمهوری عراق به‌منظور ابراز شادی شروع به تیراندازی کردند.

انتشار این تصاویر انتقادهایی را نیز از خانواده طالبانی به همراه داشته است. در همین زمینه، صفیه السهیل، یکی از نمایندگان پارلمان عراق از خانواده جلال طالبانی بابت پنهان‌کاری در ابلاغ صحت رئیس‌جمهور عراق به مردم انتقاد کرد و از پارلمان خواست اقدامات لازم در خصوص منصب جلال طالبانی را اتخاذ کند.

وی پنهان‌کاری خانواده طالبانی را احترام قائل نشدن برای ملت عراق درخصوص آگاهی از اوضاع رئیس‌جمهور خود دانست و از پارلمان خواست به صورت جدی با این مساله برخورد کند.

حسین خلیلی -‌ گروه بین‌الملل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها