تعقیب سارقان از اراک تا تهران

کلاهبرداران تلفنی در دام پلیس

دستگیری باند کلاهبرداران 2میلیاردی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری باند کلاهبرداران دو میلیارد و 500میلیون ریالی با 160 فقره کلاهبرداری در مهریز خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۳۹۷
دستگیری باند کلاهبرداران 2میلیاردی در یزد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار منوچهر امان اللهی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مهریزی مبنی بر اینکه افرادی در ازای خرید سیم و کابل از وی با صدور چک به مبلغ 70میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با دعوت از شاکی به پلیس آگاهی تحقیقات خود را شروع که در بررسی اظهارت مالباختگان مشخص شد متهمان با ترفندهایی همچون معرفی خود به عنوان مسئول خرید یکی از شرکت ها، مبلغ 70 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: با سرنخ های به دست آمده، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند پس از مدتی کار شبانه روزی، کلاهبرداران را به نام های «مسعود»، «رحیم» و «نادر» شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی اظهار کرد: در بازجویی های فنی و پلیسی به عمل آمده متهمان دستگیر شده صراحتاً به 160 فقره کلاهبرداری از طریق صدور چک جعلی بلامحل در استان های اصفهان،قم، تهران، اراک، مشهد و مازندران اعتراف کرذند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به صدور 160 فقره چک جعلی بلامحل از شهروندان در اقصی نقاط کشور کلاهبرداری اعتراف کرده اند، افزود: شاکیان می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مهریز استان یزد و با تماس با شماره تلفن 2184423 0351 پلیس آگاهی مهریز موضوع شکایت خود را مطرح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها