حقوق پزشکان عمومی، توهین آمیز است

وزیر بهداشت، با بیان این که میزان حقوق دریافتی پزشکان عمومی به عقیده او توهین آمیز است گفت: به عنوان مثال میزان دریافتی حقوق یک پزشک سازمان انتقال خون بدون کسری 800 هزار تومان است.
کد خبر: ۶۲۰۶۲۹
حقوق پزشکان عمومی، توهین آمیز است

قاضی زاده هاشمی گفت: هم اکنون پزشکان به خصوص پزشکان عمومی از نظر معیشتی با مشکلات زیادی مواجه هستند که متاسفانه همین موضوع باعث شده که بخش قابل توجهی از این افراد در حوزه سلامت فعالیت نکنند.

وی در پاسخ به این که چرا میزان حقوق  این پزشکان  این قدر پایین است  عنوان کرد: علت آن را باید سازمان نظام پزشکی پاسخگو باشد ما  پیشنهادات خود را داده ایم و آن واقعی شدن پرداخت ها  به جامعه پزشکی است که باید مجلس و  دولت و شورای عالی بیمه  در این زمینه کمک کنند.

جانبازها را هم بیمه ندید ؟!

وزیر بهداشت در پاسخ به اینکه این وزارت خانه چه حمایتی هایی را از جانبازان انجام می دهد تصریح کرد: تمامی جانبازان با مشکلات درمانی مواجه هستند، ولی ما متولی آن ها نیستیم و سازمان مربوطه باید پاسخگو باشد.

وزیر بهداشت افزود : باید توجه داشت  پرستاران، پزشکان و بهیاران زیادی که در زمان جنگ حضور داشتند دچار آسیب شدند و هنوز  تعداد قابل  توجهی از آنها  تحت پوشش بیمه ای مناسب قرار ندارند و هزینه های درمان را از جیب  خود پرداخت می کنند بنابراین باید سازمان  متولی این افراد و سازمان‌های بیمه ای با همکاری هم پوشش مناسب بیمه ای برای آنها ایجاد کنند.( باشگاه خبرنگاران جوان )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رضاترتیفی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
۰
۰
آقای وزیر 800 هزار تومان كمه؟؟؟ شما اگه واقعا دلسوزید برید برسید به اوضاع بیكاری 8000 پزشك عمومی فارغ التحصیل و بیكار!!! الان هشتاد درصد مردم درآمدای زیر یك میلیون دارن چرا بر اساس حقوق خودتان به به سطح درآمدها نگاه میكنید .اگر این حقوقها توهینه واسه هشتاد درصد مردم توهینه عزیز دلم...
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
حقوق پزشكان عمومی، توهین آمیز است اما حقوق كارمندان عادی ، نه ؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها