عکس تست گریم شخصیت های جدید

حضور اکبر عبدی در «پایتخت۳» منتفی شد

نویسنده «پایتخت 3»: روی شخصیت اکبر عبدی کار می‌کنیم

یکی از نویسندگان سریال «پایتخت 2» که سری جدید این سریال را هم می‌نویسد، با اشاره به حضور اکبر عبدی در سری سوم «پایتخت» توضیح داد: شب گذشته برای سریال «پایتخت 3» با اکبر عبدی قرارداد بسته شد اما فعلا در حال کار کردن روی شخصیت وی هستیم و هنوز نمی‌دانیم ایشان باید در چه قالبی باشند.
کد خبر: ۶۱۷۰۶۶
نویسنده «پایتخت 3»: روی شخصیت اکبر عبدی کار می‌کنیم

حسن وارسته در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی آخرین وضعیت نگارش این مجموعه گفت: حدود سه هفته است که گروه نویسندگان، نگارش «پایتخت 3» را شروع کرده‌اند‌؛ در حال حاضر هم به طور جدی مشغول کار هستند.

او اعلام کرد: به نظر می‌رسد نگارش سری سوم «پایتخت» مثل سری دوم تا لحظه آخر تصویربرداری، زمان ببرد؛ چرا که با این اتفاق، کار طراوت و تازگی بیشتری دارد.

وارسته درخصوص بررسی فیلمنامه «پایتخت 3» توسط سیروس مقدم گفت: در حال حاضر متن این سریال در حال نگارش است اما آقای مقدم در جریان کلی قصه و داستان‌هایی که قرار است در «پایتخت(3)» اتفاق بیفتد، قرار دارد؛ ضمن اینکه بعد از به اتمام رسیدن متن‌ کلی، فیلمنامه توسط آقای مقدم مجددا خوانده می‌شود.

نویسنده سریال «پایتخت 2 و 3» با اشاره به طرح سری سوم «پایتخت» و اتفاقاتی که قرار است در آن بیفتد، اعلام کرد: در «پایتخت 3» هدف‌گذاری‌ها کاملا مشخص است و می‌دانیم قرار است چه اتفاقی در قصه بیفتد.

وی توضیح بیشتری در این خصوص نداد.

***

وارسته در پایان صحبت‌هایش با اشاره به طرح و نگارش سریال در حال تولید «قاب خاطره» برای شبکه آی‌فیلم، گلایه‌ای داشت.

وی به ایسنا گفت: اخیرا خبری از سریال آی فیلم کار شده بود که در ترتیب و اسامی عوامل اشتباهی شده بود که یکی از آن اشتباه‌ها این بود که در لیست عوامل آورده شده بود: بر اساس طرحی از حسن وارسته، در حالی که بنده طراح داستان بودم.

به گزارش ایسنا، سریال «پایتخت3 » به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری برای نوروز 93 ساخته خواهد شد. این سریال اکنون توسط خشایار الوند‌، محسن تنابنده و حسن وارسته در حال نگارش است ضمن اینکه تنابنده سرپرست نویسندگان گروه است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها