اعلام نخستین هشدارها برای صرفه‌جویی در مصرف گاز

مصرف گاز کل کشور یکشنبه هفته جاری با بیش از ١١ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز ٥٠٠ میلیون مترمکعب گذشت و اولین هشدارها درباره صرفه‌جویی در این امر را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۶۸۲۰
اعلام نخستین هشدارها برای صرفه‌جویی در مصرف گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در گفت‌وگو با شانا دراین‌باره گفت: مصرف گاز در استان‌های تهران و البرز در روز گذشته (بیست و ششم آبان) به ٨٧ میلیون مترمکعب رسید که بیشترین میزان را از ابتدای سال تاکنون داشته است.

یعقوبعلی حسین‌نیا با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف گاز اظهار کرد: تامین گاز مشترکان خانگی، نخستین اولویت این شرکت در زمستان امسال خواهد بود.

وی تعداد مشترکان گاز استان تهران و البرز را سه میلیون و صد هزار مشترک اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون پنج میلیون و ٥٠٠ هزار واحد مسکونی در شهر و روستای استان تهران مستقر است.

کل مصرف گاز کشور در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی در یکشنبه هفته جاری (بیست و ششم آبان ماه) به ٥٠٠ میلیون مترمکعب رسید که نسبت به مصرف روز مشابه در سال گذشته ٥٥ میلیون مترمکعب افزایش نشان می‌دهد.

میزان مصرف گاز بخش خانگی، تجاری و صنعتی غیرعمده نیز در روز بیست و ششم آبان ماه ٣١٠ میلیون مترمکعب بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (٢٨٢ میلیون مترمکعب)، 2/10 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها