معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد با بیان این‌که برخی خودروهای در حال تولید باید تا سال 94 از رده تولید خارج شوند، گفت: امکان افزایش کیفیت برخی خودروهای موجود کشور وجود ندارد. وی به نام این خودروها اشاره‌ای نکرد.
کد خبر: ۶۱۵۵۶۹
تولید برخی خودروها متوقف می‌شود

بهادر کاظمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اجرای قانون ارتقای کیفیت خودرو و طراحی پلتفرم‌های جدید اظهار کرد: طبق این قانون، باید به سمت تغییر پلتفرم خودروهای داخلی حرکت کنیم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر برخی خودروهای داخلی قابلیت ارتقای کیفیت را ندارند، گفت: پلتفرم برخی خودروها به چهار یا پنج دهه قبل تعلق دارد و امکان افزایش کیفیت آنها وجود ندارد.

کاظمی تأکید کرد: کیفیت این نوع خودروها تا یک سقف محدود می‌تواند افزایش یابد و برای عبور از این سقف باید به سمت طراحی پلتفرم‌های جدید حرکت کنیم.

وی با بیان این‌که موضوع قانون ارتقای کیفیت خودروها در شورای سیاستگذاری خودرو در حال بررسی است، گفت: با جمع‌بندی در این خصوص، خودروسازان باید برای طراحی پلتفرم‌های جدید اقدام کنند.

وی ادامه داد: طبق قانون، روی هر پلتفرم نباید بیشتر از پنج سال تولید خودرو صورت گیرد ولی متاسفانه این موضوع اجرایی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها