رد رشوه یورویی و دلاری توسط مأموران وظیفه شناس

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، از صحت عمل کارکنان انتظامی با رد رشوه ۲۵۰۰ یورو و ۲۵۰۰ دلار و یک عدد کارت عابربانک حاوی مبلغ 180 میلیون ریال، توسط ماموران انتظامی این استان، خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۲۵۴
رد رشوه یورویی و دلاری توسط مأموران وظیفه شناس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «حسن ناگهانی» رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ماموران کلانتری 12 شهرک «واوان» شهرستان اسلامشهر، حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پرشیا سفیدرنگ مشکوک شده و سعی به متوقف کردن آن داشتند که در نهایت خودرو به همراه فردی  بنام «شاپور - ر» دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از خودرو کشف می شود.

وی افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری و آغاز تحقیقات اولیه یکی از بستگان متهم بنام «بهنام – ن» با حضور در کلانتری، برای فرار از دست قانون، 2500 یورو، 2500 دلار و یک عدد کارت عابربانک با موجودی 180 میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی این استان پیشنهاد که با عزت نفس وقانونمداری کارکنان انتظامی، مبالغ رشوه ضمیمه پرونده متهم و اقوام وی شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از داخل خودرو، 80 میلیون دلار، دو دستگاه لب تاپ،100 گرم طلا، 4000 دینار عراقی و دو چمدان لباس کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
۰
۰
باید به سرهنگ ناگهانی با چنین نیروهای مخلصی افتخار كنیم

نیازمندی ها