فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از دستگیری پنج شرور و رد رشوه سه میلیون وسیصد هزار تومانی از سوی ماموران وظیفه شناس یگان امداد خبر داد و افزود: متهمان طی یک تعقیب و گریز پلیسی در بزرگراه «‌چمران» دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۵۴۹۲
دست رد ماموران بر سینه 5 شرور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: شب گذشته یکشنبه هفدهم شهریور ماه سال جاری یکی از تیم های گشت انتظامی یگان امداد برای سرکشی و بازدید از حوزه استحفاظی خود به بزرگراه «چمران» اعزام شده و اقدام به گشت زنی کردند.

وی افزود: ماموران در حال انجام وظیفه بودند که به سرنشینان یک خودروی سواری پژو206 مشکوک شده و برای بررسی موضوع به راننده دستور توقف دادند اما او به محض مشاهده واحد گشت و بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار می کند که طی یک تعقیب و گریز کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند، دستگیر کنند.

فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: در بازرسی از خودروی متهمان یک قبضه چاقو، مبلغ سه میلیون و300هزار تومان وجه نقد، 15عدد تلفن همراه، شش باطری موبایل، یک کیف زنانه و تعدادی کارت سوخت کشف شد.

سرهنگ مطهری اظهار کرد: متهمان زمانی که همه درهای فرار را به روی خود بسته دیدند برای فرار از دست قانون به ماموران وظیفه شناس یگان امداد مبلغ سه میلیون و300هزار تومان پیشنهاد رشوه دادند که ماموران با رد رشوه و صورتجلسه آن متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری 145 ونک انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها