پایان سریال زورگیری در خودروی پراید

تبهکاران چاقو به دست دستگیر شدند + عکس

درخواست پلیس آگاهی استان البرز از شهروندان:

کلاهبردار را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر فردی که به بهانه استخدام اقدام به کلاهبرداری می کرد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این فرد ، مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۱۴۸۱۷
کلاهبردار را شناسایی کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک شرکت خصوصی با نام «زرین ناب» واقع در مهرشهر کرج و استخدام تعداد زیادی راننده و دریافت مبالغی وجه نقد در ازای استخدام آنها و طرح شکایت شهروندان از این فرد در مورد عمل نکردن به هیچ یک از تعهداتش و کلاهبرداری از شاکیان، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری آن در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی اقدام به دستگیری عامل اصلی شرکت مذکور که خود را «مهندس» می نامید، کردند.

سرهنگ گل صباحی اظهار کرد: این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی و در مواجهه با شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و با معرفی هویت واقعی خود به نام «محمد رضا» در بازجویی های ماموران اقرار کرد که با نشر آگهی در روزنامه اقدام به جذب 590 نفر به بهانه استخدام کرده و در این رابطه مدارک شناسایی ثبت نام کنندگان را دریافت و پس از اسکن در سیستم کامپیوتر خود ذخیره کرده است.

وی افزود: در پی اعترافات متهم، با بررسی های بیشتر در این خصوص مشخص شد که شرکت نامبرده فاقد هرگونه مجوز استخدام از مبادی ذیربط بوده و مالک شرکت صوری با دریافت مدارک و تلفن های افراد قصد انجام کلاهبرداری از مردم را داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به احتمال کلاهبرداری متهم از افراد متعدد ،دادیار شعبه 32 دادسرای عمومی و انقلاب کرج ، دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است بنابراین از شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
۰
۰
بیچاره خودشم بیكار بوده وقتی دیده كسی براش كار ایجاد نمیكنه حداقل خواسته برا خودش كار پیدا كرده باشه

نیازمندی ها