در کمیته اضطرار مبارزه با آلودگی هوا مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان تهران تا سه شنبه تعطیل شد و قرار است ادارات نیز تا دو روز آینده ساعت 14 و 30 دقیقه تعطیل شود.
کد خبر: ۶۱۴۳۹۸
دود ، ساعت کار ادارات پایتخت را کم کرد

در اولین نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا که با مدیریت حسن کریمی معاون عمران استانداری تهران برگزار شد؛ مصوباتی تصویب شد که عبارتند از:

نظارت بر فعالیت استان تهران در خصوص فعالیتهای آلودگی هوا، اورژانس و هلال احمر در صورت مشاهده هر گونه حملات قلبی یا آسمی به محل مراجعه کنند.

همچنین مقرر شد از قرار گرفتن کودکان و نوجوانان و افراد در معرض آسیب در سطح شهر خود داری کنند.

 برگزار نشدن ورزش های صبحگاهی در بوستان ها و پارکها و عدم فروش طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی ممنوع شد. اتوبوس های دود زا در صورت مشاهده به پارکینگ هدایت می شوند.

بر اساس این گزارش طرح زوج و فرد از درب منازل از فردا اجرا می شود که شامل تمامی وسایل نقلیه از ساعت7 صبح تا 18 عصر خواهد بود .

عدم تر‌دد دستگاه میکسر‌ و حمل بتون به صورت روزانه متوقف می شود، فعالیت تولید کارخانه های بتن سازی و آسفالت در جنوب غرب تهران متوقف می شود.

تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان تهران به غیر از فیروزکوه و دماوند طی روزهای دوشنبه و سه شنبه نوزدهم و بیستم تعطیل  هستند.

گفتنی مسئولان آموزش و پرورش برای تعطیلی این دو روز کلاس های جبرانی برای دانش آموزان برگزار خواهند کرد. (باشگاه خبرنگاران جوان )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها