موفقیت برنامه «مناظره» در حوزه آسیب های اجتماعی

موفقیت رسانه ملی در برنامه مناظره نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری،بهانه ای شد تا شبکه یک سیما در قالب مناظره سلسله برنامه هایی را در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تهیه کند.
کد خبر: ۶۱۴۰۱۲
موفقیت برنامه «مناظره» در حوزه آسیب های اجتماعی

این برنامه چند ماهی است که عصرهای جمعه به شکل زنده پخش می شود.در این برنامه ها مردم فرصت خواهند داشت تا با شرکت در نظرسنجی پیامکی این برنامه مطالبات خود را با مسئولان مطرح کنند.

برخی از منتقدان این برنامه در آغاز معتقد بودند که برنامه به اندازه کافی چالش برانگیز نیست.

متاسفانه از نگاه این منتقدان چالش داشتن یک برنامه به معنی بحث کردن و حتی به مشاجره کشیدن موضوع تعریف می شود، در حالی که هدف این برنامه حضور نگاه های مختلف و طرح دیدگاه های متفاوت به منظور واکاوی یک موضوع است. د

ر واقع رساندن صداهای گوناگون از وظایف اصلی رسانه است و روند تولید و پخش این برنامه‌ نشان داده است در طرح مساله و حضور نگاه های مختلف در کنار نظر مردم و مهمانان گام های موثری برداشته شده است.

دست کم در حوزه اجتماعی و خصوصا آسیب های موجود در این حوزه این برنامه بسیار موفق عمل کرده است.

موضوع روز گذشته برنامه مناظره درباره اعتیاد بود که اتفاقا حضور چهره های مختلف، فارغ از نگاه های سیاسی آنها و عنوان شدن آمارها و مسائل مهم این حوزه در برنامه بروشنی بر این موضوع تاکید داشت که هدف این برنامه طرح مساله و عنوان کردن راه حل ها برای حل مشکلات اجتماعی است.

آوید طالبیان - جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
برهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
۰
۰
چه موفقیتی؟كجا؟كی؟مثلاً اگه درد گفته بشه درمان نه و یا درمان هم گفته بشه ولی اجرا نشه چه فایده ای داره؟؟؟؟

نیازمندی ها