مرد جوانی که با همدستی دوستش، راننده‌ای را به انگیزه سرقت خودرویش در شهرستان نکا در استان مازندران ربوده و او را کشته بودند، از سوی پلیس این شهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۳۲۱۵
قتل راننده برای سرقت خودرو

به گزارش جام‌جم، سرهنگ اسماعیل فتحی فرمانده انتظامی شهرستان نکا در این باره به خبرنگار ما گفت: روز پنجم آبان امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی این شهر، از گم‌شدن فرزندش خبر داد.

در تحقیق از او معلوم شد، مرد بیست و سه ساله که راننده آژانس بوده، پس از خروج از محل کارش ناپدید شده و کسی از او خبری ندارد و تاکنون موفق به پیدا کردن او نشده‌اند.

وی افزود: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، مشخصات خودروی جوان گمشده در اختیار گشت‌ های انتظامی قرار گرفت و در ادامه ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های نکا، خودروی پراید مرد گمشده را در حالی که بدون سرنشین رها شده بود، پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا یادآور شد: ماموران با انتقال خودروی جوان گمشده به پارکینگ پلیس، متوجه شدند محله‌ای که خودرو پیدا شده، در نزدیک خانه اوست و پس از بررسی خودرو و مشاهده به‌هم‌ریختگی صندلی‌ها، اطمینان یافتند بلایی سر راننده آمده است.

فتحی افزود: به این ترتیب تحقیقات روی این موضوع متمرکز شد و در ادامه کارآگاهان جنایی اطلاع یافتند مرد گمشده روز حادثه دو مرد جوان را به عنوان مسافر سوار کرده و از آن موقع دیگر کسی او را ندیده است.

دستگیری 2 مسافر

وی یادآور شد: با به دست آمدن تصاویر رایانه‌ای آن دو مسافر جوان، آنها به عنوان مظنونان در این پرونده تحت‌تعقیب قرار گرفتند تا این که چند روز پیش دو متهم فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، مدعی شدند مرد گمشده را نمی‌شناسند.

اعتراف قاتل و همدستش

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: در ادامه یکی از متهمان به قتل راننده گمشده با همدستی دیگر دوستش اعتراف و درباره نحوه جنایت عنوان کرد روز حادثه آنها با کرایه دربست خودروی مرد جوان، سوار خودرویش شده و در میانه راه با تهدید چاقو وی را ربوده و با انتقال به جنگل‌های خیرآباد شهرستان نکا، قصد سرقت خودروی پرایدش را داشته‌اند که مرد جوان مقاومت کرده و آنها هم با چاقو او را کشته و جسدش را در حاشیه جنگل رها کرده و با خودروی دزدی، متواری شده‌اند.

فتحی افزود: در ادامه تحقیق مشخص شد، آنها از ترس دستگیری، خودروی مقتول را در خیابان رها کرده‌اند که سرانجام دستگیر شدند.

بنا بر این گزارش، در پی اعتراف متهم به قتل، همدستش نیز گفته‌های او را تائید کرد. هر دو متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد دولتخواه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
۰
۰
از دیوار صدا درمیومد از محمد نه دلتون امد

نیازمندی ها